• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemmis! hm du har rätt, jag är inte alls säker på tester och graviditet! som sagt jag har ju misstänkt att jag kunde vara gravid men eftersom jag har haft 6 fler gånger så vet jag ju inte vilken av gångerna jag ska gå efter och på apoteket när jag frågade sa hon att jag ska räkna från alla gånger jag haft det och då blir det 23juni, 2gånger 19juli och 2ggr augusti den andre, förlåt om jag låter för informerande men som sagt, jag vet ju inget om sånt här! och hur man ska känna mer än jag läst och hört mamma berätta och hon som sett mitt test tycker oxå jag verkar gravid så vad ska man tro, men ska ta test då jag väntar på mens då vet jag ju! sedan får jag ta det från där=)

• Marie-anne

hej, förlåt men, hur ska en livmodertapp vara placerad? när jag känner efter, petar jag på något som känns som ett mjukt rör med ett hål fram i, förlåt om det låter knasigt, men är det normalt att den är så långt fram?

• Marie-anne

hm min vad jag har känt nu när tänker efter är att den alltid varit långt nere, jag typ känner den den direkt

• Marie-anne

hm det e inte så att jag känner på livmodertappen bara så där, men jag läste något på en sida och kom att undra då jag tycker jag känner min så där direkt, och undrade om det var vanligt, för jag har så länge jag kan minnas alltid känt den och undrat om den ska vara så lågt?

• Marie-anne

f.låt att jag gnatar, men är det normalt att "tappen" känns jämt? min verkar så långt ner och det har jag alltid kännt vad jag vet, men jag googlade men blev ej klokare=(

• Marie-anne

Förlåt då!! jag bara undrade, jag vet att jag inte e nån expert, men jag bara oroade mej, men är inte tappen tjockare än urinröret? jag har roligare saker för mej än att pilla, men jag blev orolig bara,

• Marie-anne

jo jag vet, och ja, jag går på cellprovstagningen vart tredje år och visst e jag ej förtjust i den då jag har vestibulit och jag e en sån människa tyvärr som inte springer till läkarn så fort jag känner mej konstig utan funkar det så funkar det, mamma brukar hota med att hon kör mej själv om jag nångång tydligt visar att jag e sjuk men jag hoppas att det ska gå över om jag låter saken bero och ja, jag vet ej mycket om min kropp för det intresserar mej inte så värst, bara jag vet att den funkar och varför jag har ont och det vet jag artros o sne rygg, men det andra bryr jag mej om det blir värre,jaja jag hör morlapekningarna, men jag ska sluta gnälla=/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester