• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

suck känner mej förbannad att jag ej tog ett kort på mitt första aco preg, för precis så där men starkare var mitt och det e inget lurt! lessen idag=(
    var hos farsan o styvmorsan, allt var väl ok tills vi kom in på fd killen, och jag råkade nänma barnbiten, då röt min styvmor, du är aaalldeles för gammal för barn! men om du skaffar och det är ditt beslut kommer inte jag hjälpa dej med pengar eller kläder! suck det var inte det jag ville höra, och pappa sa ingenting...

• Marie-anne

hm jag vet, men vad jag än tror så vet jag vad jag såg, men som sagt det hade vart lättare och tro om jag hade fotograferat det, men men den 15 får jag kanske äntligen svar och då vet jag ju säkert!

• Marie-anne

stryp mej inte nu snällaTungan ute men senaste gången jag hade haft 6 med killen och var ute o gick med morsan, så högg det till som f-n i magen! vet ej om det var ägglossning eller nått efter sexet?  mysko

• Marie-anne

hm kommer ej ihåg, men det e inte så längesedan och ja jag har haft min "näsblodsblödning "jaSkäms
    idag mår jag så illa att jag ser stjärnor och ändå äter jag så jag nästan spyrKräks

• Marie-anne
    Kräksuäääk, mår illa, så här har jag ej känt på länge, huvudbang, mår skitilla, känns som nått åker hiss i halsen och jag fryser, men ej som fryser om ni fattar urrk
  • Marie-anne

hm mamma o jag har käkat samma sak o hon mår bra, och jag e inte lös i magen, skumt och idag känner jag mej seg

• Marie-anne

jaja kanske det, men det känns inte så, men som sagt jag vet mer den 15,och jag hade sex den 2aug!

• Marie-anne

tänk för att jag vet det, jag kan faktiskt läsa! men ska man vara lite jäklig så tycker jag att hälften av allas test här som andra sagt ser positiva ut ser helt blanka ut, men jag ska inte kasta sten i glashus, men ser jag två starka streck så nog fn vet jag vad ja ser! och jag tar visst åt mej vad ni säger, men jag har väl rätt o vara orolig eller.....

• Marie-anne

suck, om man ska se två rosa streck och jag ser två rosa streck på såna som andra minsann sagt att det e på, så e det plötsligt jag som ser fel?, och som jag skrev, jag kan läsa och jag vet hur det ska se ut ,jag e inte tappad bakom en vagn, och jag tar visst åt mej, men jag tycker ej om att folk klankar ner på mej för att jag e orolig och att jag inte får känna mej orolig heller,och jag är ingen expert på min kropp men jag vet hur den ska kännas och det känns det ej nu!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester