hej jo slemtorsk, det heter fortfarande skrantafallet, men jag tror inte att det bor så många där längre, suck idag mår jag inte så värst bra, BM sa, mitt test e negativt du e inte gravid, och som sagt tjata hon bara om min vikt inte lyssna hon på mej heller och killen som igår pratade bebisnamn har totalvänt och nu vill han inte alls bli pappa utan e helt nöjd att lalla omkring i sin lägenhet och ville fortsätta som vi hade det, men jag känner mej inte lika nöjd och lessen att han plötsligt inte vill bli pappa! kände nästan som jag ville ljuga ang testet, men sån är jag inte, men vad ska jag göra nu, köpa BM sförklaring ang mensen eller fortfarande hoppas att jag är gravid då mitt test visade svagt och var lika säkert som barnmorskans, men just nu känns livet jävligt och jag fattade inte att min barnlängtan var så stark! jag har ju väntat så länge innan jag som jag trodde hittat min soulmate, men nu känns det helt kört och jag är inte tjejjen som killar faller för, låter klychigt jag vet, men jag har inte haft sån tur med killar och nu vet jag inte alls vad jag ska tro då mitt test visar ja men BMs visar nej