Pulvermos skrev 2017-06-12 10:57:21 följande:
Det var mitt sista test, kunde inte hålla mig från å testa tyvärr. Men jag får förhoppningsvis hem PE test imorgon så då visar det sig nog hur det ligger till. Lite skönt att testen tog slut för annars hade jag testat som en galning idag igen
Då får vi vänta och se helt enkelt, håller tummarna för dig!
Freya18 skrev 2017-06-12 11:01:18 följande:
Åh vad jag hoppas att testet blir starkare om någon dag! Jag har faktiskt PE hemma, men hade tänkt vänta med den ett par dagar. Nu ångrar jag att jag slängde morgonurinet! Vågar inte vara glad än för jag har fått så många skuggor på tester, men aldrig med Testlagret.
Du behöver inte morgonurin, har försökt säga det här sååå många gånger! I mitt fall är urinet mer utspätt på morgonen (även om det sett mörkt ut) så i början på denna graviditet så trodde jag det var kört när jag testade dagen efter på morgonurin och det knappt syntes nåt..men hade is i magen och kissade en timme efter bara och då var det tydligt starkare! Man ska inte hålla sig allt för länge tror jag iaf, man samlar vatten i kroppen på dagen som sen fyller urinblåsan på natten så det blir för stor mängd för den låga halten hcg som syns så tidigt...så har det iaf varit för mig, så jag har testat starkare strax efter eller sen på em/kvällen faktiskt.