Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tog ett till... tycker det syns mer på det, eller mina ögon spelar mig ett spratt kanske?
Tog ett till... tycker det syns mer på det, eller mina ögon spelar mig ett spratt kanske?
Slänger in en fråga angående äl tester.. fick positivt igår och idag, normalt ???
Men jag äter divina plus för att få en menscykel då jag är diagnostiserad med turner syndrom.vilket innebär ingen ägglossning ..
Någon som vet om divina plus kan ge "falska" utslag? Hittar ingen info.. det logiska i mitt huvud är att jag ej borde få utlsag och en mindre postitivt ???? innebär positivt test att ett ägg släpper ??
Tusen tack för svar. Ja,om det beror på mediciner borde det ju alltid vara positivt och och ingen stegring...får inte ihop de! Tar ett även imorgon tänker jag..hur går det för dig på din resa?:)
Bim -3 nu, fick ett svagt även igår, kanske ännu svagare än nu dock. Kanske inbillar mig, men tycker att strecket försvinner ju mer testet torkar. Ett pluss ska väl stanna kvar?
Jag ser ett plus, grattis!
Jag ser det tydligt, grattis!!
Från ett annat test idag, vågar nog tro på att där är något nu :):)
En bild till..
Hej på er,
Söker svar igen.. bim var 1/4 och 27/4 och båda har uteblivit. Jag får nedan bild som plus. Starkare får jag inte. Men negativt på digitalt. Ingen mens i sikte. Har en del symptom men vet inte om jag överdriver.
Jag har inte mixtrat med bilden. Vad tror ni? Någon som bara fått denna typen av plus alltid eller väntade länge innan ett starkt plus?
Ni som haft MF i samband med bim hur var er blödning? Ska det vara mer "klumpar" än vanlig mens?
Mitt var positivt :D
Grattis!!
Gravid tror jag, grattis!