• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Telgebo: mina också. Dom senaste 4 månaderna.,

• Helenmedh

Julia: nej tyvärr kan jag inte påstå det.. Eller kanske lite på Tl men inte starkare än andra test du lagt ut... :/

• Helenmedh
    Whoeix skrev 2012-07-16 11:54:54 följande:
    Skall få komma in till KK halv två idag, ringde och beklagade mig över hugg och stick på högersidan och min oro. Äntligen tog de mig på allvar!
    De skall göra vul, men trodde det vardör tidigt att se något där. Och blodprov. Så nu håller vi alla tummar för att det INTE är något fel!
    Håller tummarna! Jag inboxade dig i förrgår eller nåt sånt och ha det i åtanke om dominte ser nåt! 

Lycka till! 
  • Helenmedh
    marengen90 skrev 2012-07-16 11:57:51 följande:
    BIM+5 idag och bara negativa tester med testlagrets tester, hur länge skulle ni vänta innan ni tar digitalt?
    Jag personligen skulle inte lägga ut pengar på digitalt om jag inte fått positivt på annat.. Men om du vill så kan du ta ett nu, du är ju efter bim..  
  • Helenmedh
    marengen90 skrev 2012-07-16 12:09:33 följande:
    Jag har ett digitalt som ligger här hemma men som sagt är dom dyra så vill inte slösa bort den på ett negativt besked..
    Vet inte hur länge ja ska vänta eller om det är något annats om blivit fel i kroppen eftersom testlagrets tester är negativa. Man jagar upp sig för minsta lilla Oskyldig
    Jo man gör ju det.. Men om det stillar ditt "begär" ( ;) ) så ta det.. 

Min mens har varit sen några gånger då jag jagat upp mig för att den inte kommer.. Det är så sjukt mycket som verkar vara psykiskt i detta med att göra barn..  
  • Helenmedh

Åhhhh vad dålig jag är, blir nästan irriterad på mig själv.. Lovade att jag inte skulle testa fören bim men inte sjutton kunde jag hålla mig.,..! Denna tråd är ju livsfarlig.. Är ju ara på äl+7 eller 8... Översta testet är taget nu och det nedersta är från imorse.. Tyckte mig skymta imorse men gissade på att det var spök.. Men är det inte starkare nu? Eller inbillar jag mig?

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-16 14:31:51 följande:
    trixade ditt översta Helene... och jaa det ÄR ett streck där... är det testlagrets???

Åh tack slemmis! 

Ja det är det :/ Därför är jag sååååå skeptisk.. Försök nummer 13 nu och utredning pågår.. Fyfasen vad skönt det skulle vara och kunna ringa och säga att vi blivit gravida, men det lär ju inte ske..  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester