• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-06-21 23:42:55 följande:
    Helenmedh: försök att gå och lägg dej så det blir en ny dag och förhoppningsvis stegring!
    Haha, ja.. Testen är dock slut och vi firar i midsommar på landet där det inte finns en affär inom typ 10 mil så då kommer jag nog klättra på väggarna ;) 
  • Helenmedh

Tussemisse: Det är ju helt klart något där!!

Alexander: Men jo, du testade väl igårkväll/natt?  Det är ju fortfarande där

Är det någon som överhuvudtaget kan/vill uttala sig om mitt test? 

• Helenmedh

Binegar: Jag och maken har fått hjälp fast jag har fått två missfall. Prova! Jag sökte privat  

• Helenmedh
    Emmi11 skrev 2012-06-25 10:25:43 följande:
    Var det clerblue som man kan se ( 4 dagar innan bim) om det är pos eller ej? Detta test var från billiga tester, vet inte om det är bra eller ej
    Fyra dagar innan bim så var det53 % av kvinnorna i en undersökning som fick pos.. Så vänta lite till du
  • Helenmedh
    CharlieT skrev 2012-06-28 08:04:27 följande:

Godmorgon alla!Solig
    Imorse, på BIM-2 tog jag ett test. Hoppade in i duschen en snabbis och efter MAX 10 min såg testet ut såhär..

Ser ni två streck? Eller inbillar jag mig? För jag ser två streck utan att vinkla och vrida på testet...tror jagTungan ute Såå tacksam för lite hjälp! Är så nojjig att det är ett spökis.
    Hade du testet i badrummet när du duschade? Isåfall så kan det uppstå streck av fukten.. Ja, tl har erkänt detta..
  • Helenmedh

Trixxy: ser tyvärr ingenting.

Missjibs: ser på det med genomlysning men nej, jag skulle inte lita på det fören det var starkare. Fick en hel drös med såna test som visade svagt både i genomlysning och utan. Inte tusan var jag gravid.. Tl är skit och nu har dom skickat 21 nya test som kompensation till mig... Suck..

• Helenmedh

Trixxy: ja..? Sitter på mobilen och där kan jag inte se något.

Men ja, du är över bim, mensen har kommit och Tl spökar som fasen nu.. men ta det digitala och få svart på vitt. Du behöver inte hålla dig nu när du gått över tiden

• Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-06-29 12:32:48 följande:
    Då är någon utav oss blind har inte sagt att det är positivt men man ser ju att det är nåt där
    Man behöver ju inte vara sarkastisk eller otrevlig. Du ställde en fråga och jag svarade. Nej jag tyckte inte att jag såg något. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester