• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: samma här :/

Julia: jag ser

• Helenmedh

Ellen05: fick hem tester med det LOTnummret igår och testade med ett sånt idag på äl+2 bara för att se om man kunde få spök på dom med.. Ooja, det kunde man

• Helenmedh

Linkmamma: ser tyvärr ingenting, sitter dock med mobilen.. Vad är det för lotnummer på dina test?

• Helenmedh

Testlagret har inte fixat sina test!! 
    Detta fick jag idag på äl+2! Helt jävla sanslöst (ursäkta) 
    Syns väldigt bra IRL och i moljus...

• Helenmedh
    Angie08 skrev 2012-07-12 21:29:29 följande:
    Ok då vet jag att man inte ska lita på dem då :/
    Japp. Detta fick jag idag.. Är bara på äl+2

• Helenmedh
    Zelmilainen skrev 2012-07-12 21:46:14 följande:
    så har jag fått på alla test med testlagret de senaste fem försöken... dock ej lika starkt denna månad.. så därför litar ej ja på dem förrän jag ser ett tydligare streck
    Ja jag också... Det är ju skandal egentligen. Är man inte gravid ska man inte kunna se ett streck. Inte ens ett så svagt som detta.. Jag VET ju att jag inte är gravid men ville kolla nu när jag fick hem dessa test som kompensation från tl. Bara för att vara säker så jag inte får upp hoppet när jag ska börja testa.. Man blir ju så satans besviken varje gång.. Försök nummer 13 nu och alla dessa spök tar livet av mig
  • Helenmedh

Yarrow: Ser absolut någonting! Håller tummarna! Men jag måste få fråga, är det apotekets? Jag har fått spök på dom nämligen... Såg ut såhär..Men behöver ju absolut inte vara så för dig! 

• Helenmedh

Knasten: jag la upp en bild på mitt test taget på äl+2 och det var ett snyggt rosa streck på det... Samma LOT. Alltså spök..

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-07-13 12:59:47 följande:
    Helenmedh: så jäkla trist... Mööög också!!
    Ja det är riktigt dåligt.. Ska ta ett test nu bara för att.. Är ju bara på äl+3 så visar det något är det spök..  Blir så j*kla arg på dessa spök... 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester