Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nytt test, är på ÄL + 9 idag.
Är det någon som ser något här? Tacksam för svar då jag börjar inbilla mig saker
Nytt test, är på ÄL + 9 idag.
Är det någon som ser något här? Tacksam för svar då jag börjar inbilla mig saker
Det här fick jag imorse, synlig i alla ljus och vinklar. Testade sen med billigatester.se tester och det var helt blankt . Vet inte vad jag ska tro..
Åhh är det saaant? Asså jag har försökt att få barn i 4 år!!!
Är väldigt orolig.. testade ju positivt i torsdags och har den dess fått fortsatt positiva test men testen från testlagret har bara ökat ytterst lite sedan i torsdags.. kommer fram ett tydligt rosa streck när jag bara hållit mig en timme och kissat men blir ändå inte mkt starkare och nu har det ju gått 2 dygn snart. Med dottern syntes tydlig ökning på testen bara timmar emellan. Blir så orolig att det är ett blivande MF... någon som vet om testlagret blivit mindre känsliga senaste åren?? Får starkare och tydligare på cb än testlagret. Bilden visar tl från i Tors till vänster och dagens till höger. Den till vänster hade jag hållit mig flera timmar men den högra idag bara ca 1 h.. vet inte hur jag är förhållande till äl, borde vara antingen äl +12 eller äl+15 tycker det borde vara starkare och digital borde visa 2-3 nu och inte 1-2... så svårt att slappna av och våga hoppas. När jag fick MF en annan gång så steg inte testen utan blev svagare men med dotter ökade dem kraftigt. Så orolig för MF nu igen..
Höll mig 1 h och tog nu ett till och ÄNTLIGEN en tydligare skillnad. Vågar jah börja hoppas tro?
Ingen tvekan.Grattis
Men det är ju TS!:) Lyckad tråd du startade! Så det är dags för syskon nu:)
Bilden är test uppifrån Tors, fre, lör och sen sist nu på morgonen.. är det för klen stegring tro?
Tycker jag inte. Så här tröga va mina:)
Usch jag känner mig typ knäckt. Känner så mycket gravidsymptom men stickan vill inte visa som kroppen känner. Den övre är lördag morgon och den undre är idag på morgonen. Mensen är fem dagar sen och jag känner mig så ledsen när det går så sakta. Jag vill bara veta :(