Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ser något svagt
Någon??
Saker jag i syne?
Ser något svagt
Någon??
Saker jag i syne?
Ältester! Är nåt av dom positivt?
Funkar bild från mobilappen?
Tog ett gtest i morse. Tyckte jag såg nått, men tänkte att det nog var ett veck i testet. Tog ett ältest för att jag hört att de kan visa hcg också. Tänkte att Det skulle lugna mig om det var helt negativt. Det var det inte. Det var inte positivt heller, men starkare än det jag tog på äl.. Är det nått på gtestet eller bara inbillning?
Bara skakar... är nog i chock! visst sjutton är det ett extra streck där?!?!
Bättre bild
Jag är i chock!! Men nu vågar jag tro på det:
Översta är ett äl-test sen testlagret sen cb och digitalt. Alla tagna i samma urin nu på em. Är i fullständig chock. Vi skulle börja först nästa månad. Väntade på mensen och testade bara för att jag fick hem testen från testlagret idag. Detta är resultatet av en säker period :) som vi kört i ca 3 år, å så när vi bestämt oss för att börja försöka har det redan hänt! Snopet men är så lycklig!!
Vill passa på att varmt rekommendera Borago! Har ätit det 3 gånger och blivit gravid alla 3 gånger. Första gången jag åt det var efter vi försökt i 3 mån utan att bli gravida. Den månaden så blev jag gravid med fick MF (åt då från mensens första dag och åt fram till bim. Försökte då i tre månader utan Borago utan att bli gravid så då prövade jag borgago igen. Den gången åt jag från mensens första dag till äl bara då jag läste att man skulle göra det och blev gravid och det resulterade i vårt andra barn. Nu åt jag också från mensens första dag till äl för att förbereda kroppen inför nästa månad och blev gravid! Så för mig fungerar verkligen Borago-kapslarna!
Grattis!! Så skönt att slippa all stress :D , blir nyfiken på dina borgar kapslar. Exakt vilket märke är det du käkar och när på dygnet tar du den? :)
Önskar dig en perfekt graviditet! Har äl nu så får testa dessa om mensen väljer att dyka upp om två veckor ????????
Till texten ovan
Pos eller neg? Bim idag
Jaha. Då är det 10e försöket. Vet inte riktigt var i cykeln jag befinner mig då jag hade ett tidigt mf för 3 veckor sen.
Tog detta på em idag. Ser ni nåt?