• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ellibelli skrev 2011-11-25 12:10:55 följande:
    Nej det är skit konstigt :S skulle haft mens nu men ingen mens, men har haft "mens" för två veckor sedan, inte rikligt med blod men har blött, ja jag vet inte, lär kolla ett till i veckan tänkte jag! :)
    men det kan ju vatt nidblödning då! testa igen IDAG !!!!! vi är ju nyfikna 
  • sweasmamma
    ellibelli skrev 2011-11-25 12:29:26 följande:
    hehehhe! jobbar eftermiddag idag och hinner inte in till stan o köpa innan jag börjar.. :S men jag lovar o lägga upp här när jag testat!:)
    ja vi lever ju på att analysera.. har du väl lagt upp kommer du INTE undan .. ha ha
  • sweasmamma

åh man hppas ju !!! fullträff he he,rolig du =)

jag har aldrig haft äl sekret som jag trott,fick det igår och fick en aha upplevelse=) ha ha

Nej tror inte du har äl IGEN ,men kanske ett eftersvall av äl?? he he jag vet inte!! När har du bim?? 

• sweasmamma
    mamma Linder skrev 2011-11-25 13:03:28 följande:
    Jag har ju inte Bim förrens runt 2-4 december
    och jag har 9/12 ... åh denna väntan alltså !!!14 dagar och jag har gett mig tusan på att inte testa innan bim heller!! KANSKE KANSKE ett test någon dag innan men ... nej 
  • sweasmamma
    Xantippa85 skrev 2011-11-25 15:41:07 följande:
    Ingen mens ännu men jag har tagit två tester till som är lika blanka som jag är van, så det va väl bara nå färgrester på det från i morse... Trist, men jag testar i morgonbitti, sen får det vara bra med testandet ett tag... Att det ska va så svååårt! hehe
    tråkigt men ja testa imorgon . kanske låghormonad?
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-25 16:22:19 följande:
    Tack för alla lyckönskningar. Allt gick bra 11 ägg fanns det och de var i perfekta storlekar, så i morgon kväll tar jag ägglossningssprutan och på mandag ska det plockas ägg....på onsdag får jag tillbaka ett embryo som förhoppningsvis stannar
    ååhhh lycka till Skrattande

• sweasmamma
    yessyca skrev 2011-11-25 18:59:15 följande:
    Hej på er!
    Tänkte skriva här eftersom ni verkar vara experter på det här med tester Flört
    Jag och min sambo är på vårat 2a försök, inget barn sen tidigare. Har använt ÄL-test båda gångerna.
    Är på ÄL + 14 eller BIM + 0 idag. Tog ett test imorse, såg bara kontrollstrecket, trodde det inte skulle komma ett till streck utan gick upp och la mig igen. När jag sedan kom ner ca 3tim senare så ser jag ett svagt streck, vad tror ni, detta är första testet (som är ngt blekt då det gått närmare 4tim mellan testning och bild):

Tog sedan ett nytt test runt lunch, utan morgonurin såklart, men avläste testet som man ska efter 5min:

Vad tror ni? Vågar inte ens hoppas, men tänk OM?! Förvånad
    grattis!!!
  • sweasmamma
    lilaemma skrev 2011-11-25 18:31:01 följande:
    Försökte få en bättre bild, men jag tror att jag nu definitivt kan se att det inte är ett rakt sträck, om det ens är nått alls.. kommer ändå testa i morgon ;) Man är bra knäpp!

alltså man SER ju ett streck ... men om det är spök eller riktigt??? 
  • sweasmamma
    yessyca skrev 2011-11-26 07:43:24 följande:
    Tog CB-testet för en timme sen, och t o m jag kan läsa av resultatet Solig

grattis!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester