• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2011-11-24 10:41:10 följande:
    tycker dom ser lika breda ut o lika stark i färgen =)
    =) jeeeey =) ja jag ska ta ett till runt 17=) 
  • sweasmamma
    Sol i sinne skrev 2011-11-24 10:42:20 följande:
    Puman: Sådär såg mina ut och vi mös på, och nu är jag gravid. Jag tror som någon skrev att alla får inte fullt utslag, och jag har aldrig fått lika starkt eller starkare utan ungefär som på din bild. Och visst hade jag ägglossning då!=)

Du märker ju sen när det börjar ebba ut..Då ser du din stegring mkt bättre.
    tack =) då ska vi köra på i 3 dagar nu då.... stackars maken som är sååå trött,han får vila sen =) he he
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-11-24 10:54:53 följande:
    Absolut positivt!! Teststrecket är ju starkare än kontroll till och med, är säkert ännu starkare i em. Jag får aldrig lika starkt på testlagret som billigatesters. Ditt är som sagt absolut positivt! Så ligg i nu
    jaa då så... HAVE NO MERCY!!!! hi hi,maken,here i come!!!
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2011-11-24 11:11:05 följande:
    Pumann vilken dag i cykeln är du??
    dag 9 idag !!!jag brukar räkna äl FRÅN dag 14-16..så fel hade jag !!
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-11-24 11:41:18 följande:
    Inte konstigt det inte tagit sig ;.) Du har väl ganska kort cykel va? Dag 14 är ju standard för 28 dagars cykel, du har säkert en vanlig luteralfas på 14 alltså en cykel ¨på runt 24-25 dagar?
    japp cykel på 24 dagar ,men har ju räknat äl från dag 14 -16 som sagt..INTE dag 10-11
  • sweasmamma

nikas,kasta upp ett test !

mitt äl-test va starkare i em !! min man ligger och sover  =( får nog väcka honom snart =) 

• sweasmamma

alltså .. jag har sjukt ont vä äggstock och jag trodde jag kanske haft äl-sekret innan !! NEJ ,det hade jag idag och ALDRIG haft sånt innan !!! börja undra om jag verkligen haft äl på ett tag för det känns mkt annorlunda jämfört med de andra månaderna!!

Maken är sååå trött,han sov bara en timme inatt =(

Är det riskabelt att köra imorgon??testen va ju positiva först idag  

• sweasmamma
    Nikas skrev 2011-11-24 20:30:12 följande:

KOLLA TJEJER!!! Yeeeeeyyyyy!! Stegring eller what? :D Nu ska jag börja njuta med bara en hälsosam del oro kvar ;)
    WOOOHOOOO!!! så ska det se ut 
  • sweasmamma
    Xantippa85 skrev 2011-11-25 09:27:44 följande:
    Har följt tråden väldigt länge men aldrig postat nått tidigare. men nu skulle jag behöva lite experthjälp. 
    Har alltid fått helt blanka test när jag testat tidigare men idag såg det ut som att jag ser nått, även min man ser nått, gör ni??

Det var verkligen svårt att fota de, eftersom de vita verkligen vill ta över men om man vinklar skärmen lite fram och tillbaka så tror jag att jag har fått med de på den här bilden? Är på BIM+1

hm ja jag ser nåt.... får jag trixa =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester