• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag ser... 3 spökstreck verkar inte klokt så man vågar kanske på sig ett grattis

• sweasmamma

såg nu att man ska hålla sig från att kissa i 4 timmar innan man tar ett äl test och inte innan kl 10 på morgonen !!hur ska jag kunna hålla mig i 4 timmar??? =) får la försöka och med min cykel skulle jag börja testa idga ...

• sweasmamma
    XLNT skrev 2011-11-22 15:15:08 följande:
    Pumann: jag brukar kissa kl 9 sen håller jag mig till 12.30 ca då får jag utslag
    aha ok då ska jag testa det imorgon
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2011-11-22 17:33:54 följande:
    Pumann vilka ÄL tester använder du?
    testlagret
  • sweasmamma

blomkruka och december...fina streck!!

december,vänta med digitalt 2 dagar till =)

Igår testade jag äl test =) 2 streck men det ena svagt,ska testa idag igen,dock passade vi på att sexa lite ändåå =) utan några måsten !!

bara jag inte redan missat äl!???misstänkte äl i måndags,fick testen igår ...vi får se om det är någon ökning idag 

• sweasmamma
    Squeezy skrev 2011-11-23 08:51:51 följande:
    Läste att du sett att man inte ska ta äl-test innan kl 10 på fm. Vill dock säga att jag har alltid kunnat ta hela dygnet, när det varit äl så har det blivit starkt direkt, innan kontrollstrecket. Oavsett tid på dygnet.
    Och strax efter äl så har teststrecket varit suuupersvagt redan dagen efter. Lägg in en bild på ditt test så kan vi se hur det ser ut. Ta ett nu på morgonen med.
    aha okej ... jag för jag tog första testet igår och det va ju svagt ,ska ta ett nu om en stund,lägger in vid lunch=) på jobb nu och testen ligger hemma =)
  • sweasmamma
    Bellatrixx skrev 2011-11-23 09:02:21 följande:

Detta kom nästan direkt och sitter där ännu, nu när även testet har gått ut..
    Vad ska jag tro? Vågar jag hoppas???
    Grattis!!!!!!Skrattande
  • sweasmamma

jag testade vid 17 igår så jag får väl hålla samma tid,men har en del test så jag ska tjuvtesta lite 

• sweasmamma

alltså... borde inte äl test bli iaf liite starkare för var dag ??eller??lika svagt som igår Obestämd

• sweasmamma

men nu efter ett par min är det ju lite starkare,så det är nog en ökning! efter jobbet ska jag testa igen sen slänga upp från igår och idag så jag kan få era expert-utlåtanden 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester