Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jag ser... 3 spökstreck verkar inte klokt så man vågar kanske på sig ett grattis
jag ser... 3 spökstreck verkar inte klokt så man vågar kanske på sig ett grattis
såg nu att man ska hålla sig från att kissa i 4 timmar innan man tar ett äl test och inte innan kl 10 på morgonen !!hur ska jag kunna hålla mig i 4 timmar??? =) får la försöka och med min cykel skulle jag börja testa idga ...
blomkruka och december...fina streck!!
december,vänta med digitalt 2 dagar till =)
Igår testade jag äl test =) 2 streck men det ena svagt,ska testa idag igen,dock passade vi på att sexa lite ändåå =) utan några måsten !!
bara jag inte redan missat äl!???misstänkte äl i måndags,fick testen igår ...vi får se om det är någon ökning idag
jag testade vid 17 igår så jag får väl hålla samma tid,men har en del test så jag ska tjuvtesta lite
alltså... borde inte äl test bli iaf liite starkare för var dag ??eller??lika svagt som igår
men nu efter ett par min är det ju lite starkare,så det är nog en ökning! efter jobbet ska jag testa igen sen slänga upp från igår och idag så jag kan få era expert-utlåtanden