• Corneliass

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

t123 skrev 2018-07-02 06:56:14 följande:
    Visst är det två streck här? Men det ena supersvagt? Vi försöker inte bli gravida och jag har spiral men fick någon mysko känsla igår. Är kring beräknad mens, kanske nån dag innan, vet inte så noga eftersom jag inte tänkt på det under cykeln... men då kanske strecket borde vara starkare också...? Vad tror ni?!
    Ser ingenting. 
  • Corneliass

Trots att jag plussade för några veckor sedan så vill jag ändå dela med mig av det här. Jag glömde att lägga upp då, så här kommer mina plus :) 

Testade även med fler test och strecket blev bara starkare för varje dag som gick! Nu går jag in i vecka 9 imorgon :) 

• Corneliass
    emphz skrev 2018-07-02 10:42:04 följande:

Vad tror ni?

Ångrar lite att jag köpte detta test då jag nu läst många som fått "spökstreck"

Ovitrelle för 14 dagar sen. Ägglossning för 13 dagar sen.

Jag ser en skugga men det är svårt att avgöra vad skuggan har för färg. När i BIM? 
  • Corneliass
    Berolfine skrev 2018-07-02 12:05:46 följande:

Hej!

Är det bara önsketänkande eller är det ett streck?

Jag ser tyvärr ingenting. 
  • Corneliass
    Berolfine skrev 2018-07-02 12:13:13 följande:
    Det syns tydligare i verkligheten som vanligt! Tack för att du tittade :)
    Jo det brukar ju tyvärr vara så :/ Ingen fara! 
  • Corneliass
    t123 skrev 2018-07-02 14:26:13 följande:
    Syns kanske bättre här?! Det är definitivt ett streck men frågan är om det är spökstreck?!
    Det är SÅ svårt att se på bild :/ 
  • Corneliass
    t123 skrev 2018-07-02 14:47:12 följande:
    Verkligen!! Men hur brukar ett spökstreck se ut? Vad är kännetecknande liksom?
    Jag tror att spökstrecken inte har någon färg, alltså att dom är typ gråa. 
  • Corneliass
    Noname1996 skrev 2018-07-02 19:34:11 följande:
    Tankar om detta? Testat mig 3 dagar i rad och får inte de mycket synligare än detta. Kan de vara så att alla är spök?

Ska ha min mens runt 10:e juli dvs nästa vecka, så är ju iofs väldigt tidigt testat.

Uppskattar om någon tar en titt!
    Jag tycker absolut att det ser positivt ut. 
  • Corneliass
    LittleSunshine84 skrev 2018-07-03 07:59:33 följande:

Ser ngn? Tidigt! :) Äl +8!

Jag personligen ser ingenting :/ 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester