• Corneliass

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trullsan123 skrev 2018-06-05 16:34:51 följande:
    Om fyra dagar -+1dag ???? vågar man testa ett digitalt?
    Jag skulle rekommendera dig att du avvaktar kanske 2 dagar innan du gör digitalt. 
  • Corneliass
    Esofe skrev 2018-06-08 07:24:25 följande:
    Är det någon som ser det ljusa strecket där? Eller är det starkt önsketänkande...
    Jag ser
  • Corneliass
    Esofe skrev 2018-06-08 08:35:50 följande:
    GlitterLina skrev 2018-06-08 07:33:25 följande:

Jag ser & tror det kommer bli tydligare om någon dag eller två

Åh jag hoppas verkligen. Kan det vara positivt trota att det är early test? Råkade läsa av kanske 8min efter testet var taget, det skulle läsas av max 5min efter.
    Det bästa är ju att vänta ett par dagar och ta ett nytt, så svårt att tyda över en skärm :( Men vi håller tummarna!
  • Corneliass
    Chokos skrev 2018-06-10 06:49:25 följande:
    Någon som ser nåt nåt på dessa?
    Tyvärr så ser jag ingenting men det kan vara fel på mina ögon. Vänta ett par dagar och ta ett nytt test. 
  • Corneliass
    Chokos skrev 2018-06-11 08:19:53 följande:
    Morgonens test. Inbillar jag mig eller är de positiva?
    Jag ser på det orangea testet.
  • Corneliass
    Jennie18 skrev 2018-06-11 12:49:41 följande:

Okej :) är ny härinne så vet inte hur man svarar på din kommentar

Klicka på "citera" i högra hörnet av inlägget så svarar du på kommentaren du vill :) 
  • Corneliass
    Cg44 skrev 2018-06-11 13:54:51 följande:

Hejhej! Undrar om nån kan hjälpa mig, är de bara jag som ser ett svagt streck eller det kanske är för att man vill se ett steeck?

Jag ser en skugga. Tyvärr har Clearblue en tendens att visa spökstreck. Avvakta ett par dagar. 
  • Corneliass
    Kronärtskockan skrev 2018-06-12 06:30:42 följande:

Glömde tillägga att barnet är friskt, var på rul igår livlig som tusan trots alla mina icke-symtom förut

Vad skönt! Jag gick in i vecka 6 idag. Och innan jag plussade och två dagar efter det så har jag haft illamående och ryggvärk men de har nästan försvunnit helt. Är fortfarande dödstrött dock. Men symtom kan väl komma och gå utan att det är något fel va? 
  • Corneliass
    Kronärtskockan skrev 2018-06-12 09:07:02 följande:
    Ja självklart. Ibland har mina bröst helt slutat ömma och då har jag varit orolig men det har inte betytt nånting. Man ?måste? inte ha symtom för att vara gravid, de allra flesta mår hur bra som helst! Det är bara folk som skriver här hur illa de mår, då tror man att ?alla? mår illa men så är det verkligen inte!
    Ja man blir ju lite orolig.. Tack för ditt lugnande svar! :)
  • Corneliass
    Idapou skrev 2018-06-12 09:22:15 följande:
    Egentligen är jag inte så orolig, vill mest ha ett klart besked... Har blivit lovad tidigt vul av bm eftersom förra graviditeten var ett ma, men ska vänta tills v8 som du skriver :)
    Betyder ma missed abortion? Och vad innebär det? Är inte så kunnig. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester