• Corneliass

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Flizz skrev 2018-06-27 16:39:48 följande:
    Är ju så himla svårt att fota men jag vet att CB är kända för spökstreck och jag vet inte ens om de syns på bilden.

Men är spökstrecken lika breda som dom vanliga ?giltiga??
    Jag ser strecket men osäker på om det är spök eller inte. Pröva att antingen vänta ett par dagar eller så tar du ett test från ett annat märke! 
  • Corneliass
    Flizz skrev 2018-06-27 17:12:52 följande:
    Ja eller hur, de är svårt att få på bild men strecket är supersvagt men definitivt blått och inte grått men man blir ju osäkert eftersom jag hört att CB har en tendens att visa spökstreck. Får hålla mig några timmar och testa med en annan sort och se om de blir nått överhuvudtaget.
    Ja gör så! Det här vet du förmodligen redan men det är ju alltid säkrast att testa med dagens första urin. Annars kan det ju visa falskt negativ ändå.
  • Corneliass
    Flizz skrev 2018-06-27 17:36:19 följande:
    Jo precis jag vet ju de, är dessutom egentligen för tidigt för att testa men har haft så himla ont/tunga bröst i två dagar nu så var bara tvungen att testa. Är bara på äl+8 så de är därför de känns som ett falskt positivt också.
    Ägget fäster väl efter ca 7 dagar, så helt omöjligt är det väl inte? Nä, jag vet faktiskt inte så ska inte uttala mig om det! Men jag håller alla tummar och tår för dig :) 
  • Corneliass
    MNS skrev 2018-06-29 09:57:05 följande:
    Vad tror ni? :) jag är Osäker på om jag faktiskt ser något
    Jag ser någonting :) Vi håller tummarna! 
  • Corneliass
    Illzi skrev 2018-06-29 11:27:50 följande:
    Syns något på dessa ?? Irl tkr jag mig se svaaaaaga streck
    JAG ser ingenting i alla fall. Dock brukar bilderna bli så himla dåliga när man laddar upp dom så det kan vara det också. 
     Du får vänta och se :) 
  • Corneliass
    MNS skrev 2018-06-29 21:11:41 följande:
    Sa ju att jag inte skulle testa mera men kunde inte hålla mig :p detta är då med kvällsurin. Vet inte om jag fick några bra bilder. Men ser det utan att vrida på det i verkligheten och strecket kom upp nästan direkt :o
    Jag ser!
  • Corneliass
    Noname1996 skrev 2018-06-30 16:40:41 följande:

Kan någon hjälpa mig tyda detta? Tycker jag ser ett streck men jag vet inte om jag inbillar mig???? hjälp tack!!

Jag ser! :D
  • Corneliass
    MissMcQueen skrev 2018-06-30 20:28:35 följande:

Kan ni hjälpa mig?!
    Jag ser ju ett streck... Eller är det ett spökstreck?
    Är bara på bim -3 och testade mitt på dagen...

Jag ser, och det ser inte ut som att det är ett spökstreck! Ser positivt ut. 
  • Corneliass
    SandraochMilio skrev 2018-07-01 19:02:27 följande:

Här kommer dagens test. Ett test från Lloyds apotek taget mitt på dagen efter att ha hållt mig i tre timmar. Kan det här också vara ett eventuellt spökstreck? Är på BIM-4 idag.. Jag ser iaf något svagt rosa i verkligheten... :)

Jodå, jag ser absolut! :) 
  • Corneliass
    LittleSunshine84 skrev 2018-07-01 21:05:26 följande:

Ngn? Extremt tidigt äl +6.

Ser ingenting. Tror att det är väldigt väldigt för tidigt att testa då jag har läst att ägget fäster inte förrän 7 dagar efter ägglossning. Kan minnas fel så rätta mig gärna! :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester