• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

aaa653 skrev 2013-02-17 21:41:12 följande:
    Lilaemma- åå vad säger du!? Jag har haft lite mensvärk om kvällarna men nu ikväll lite mer än innan. Och det rosa var inte färskt illrött blod utan bara rosa/brunt...
    Dag 10: rosa/brunaktiga flytningar. Dag 13 rött blod, men bara när jag torkade mig (trodde det var kört).
  • lilaemma
    aaa653 skrev 2013-02-17 23:12:30 följande:
    Lilaemma: när plussade du sen efter det??
    Plussade redan innan, men jag verkar vara extremsnabb på det där med plussen... Ingenting på ÄL+5 och ingen tvekan på ÄL+7 (använder ett digitalt flergångstest, men håller även koll på stickorna, så ÄL+ 6 var mycket förhoppningsfullt...)

Har det kommit mer blod? Har du testat nått?
  • lilaemma
    adi84 skrev 2013-02-19 11:49:19 följande:
    Är det någon som ser nått???

Testade i fredags då var det negativt. igår såg testet ut som idag. Har gått 4-6 dagar över tiden. känner mig svullen och trött, men ingen mens i sikte. gjorde även äl-test för skojs skull och de visade positivt... Så va tror ni?
    Ser positivt ut! Grattis!
  • lilaemma
    Ungmamma skrev 2013-02-22 04:48:59 följande:
    vad tror ni är jag gravid igen eller är det spår efter förra graviditeten? Har ej gjort test fören igår morse och det visade ju detta .. var en månad sen missfallet, så vad tror ni?

hur långt gången var du när du fick mf? Var det väldigt tidigt så är det nog en ny graviditet. De där testen är superkänsliga så de kan definitivt mäta rester av den förra om du hade gått lite längre... hormoner kan ju sitta i bra länge... Nytt test i morgon och se om det ökar eller minskar..  det är nog den enda rekommendation jag törs ge...
  • lilaemma
    LindaD skrev 2013-02-23 11:34:21 följande:

bad gubben köpa digital men köpte ett cb plus o ja tro inte ja tveka.....o dålig kamera men de syns! O de e KVAR!!!
    Den här var definitivt positiv!!! GRATTIS!!!
  • lilaemma
    MissM skrev 2013-02-23 18:09:55 följande:
    glömde skriva att de är inte morgonurin och jag hade vatt på toa ngra gånger efter kaffedrickande.. :P
    Två positiva test och utan morgonurin... så vad är det du väntar på? Det är ju bara med morgonurin man kan kolla ökning...
  • lilaemma
    MissKaos skrev 2013-02-24 18:48:31 följande:
    PLIIIIS tjejer!! Er ÖGON vill jag låna..

Samma test, RFSU röda (alltså inte testa tidigt, fanns inte)
    TROR tiden hade gått över lite, men jag tyckte mig se detta färgsmet -eller snarare antydan till det -innan.
    Vad tror ni?
    Hade Äl i sö eller må, så jag är ju för tidigt ute. Ni som har läst i tråden mkt har ju sett sista dagarnas bilder..

Svårt att få bra bilder alla är på samma test.

HJÄLP?
    Tyvärr måste jag nog säga att det ser ut som färgrester som vandrat över testet... inte som ett positivt test... men det är alltid svårt att avgöra på bild. Ta ett nytt med morgonurin...
  • lilaemma
    MissM skrev 2013-02-24 19:07:17 följande:
    ingen som vill se på mitt? :P
    Känns som att det snarare blivit svagare än starkare? Hur lång tid är det mellan testen?
  • lilaemma
    carolineklund skrev 2013-02-25 09:47:44 följande:
    kolla detta testet.

Bilden är så starkt redigerad att jag tror att det bara är att man ser vart strecket ska bli... men prova med morgonurin i morgon igen så ser vi om det ökat eller inte.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester