• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fashionista skrev 2014-11-03 09:47:27 följande:

Yepp! Nu vart de ju spännande! ;)

Tycker jag med ;)
  • lillabambi

O

Isabelladez skrev 2014-11-05 22:23:47 följande:

Detta kanske inte hör hit men det är första gången jag testar detta äl test. Ser det positivt ut??

Oj vilket svagt test, hade inte tagit detta som positivt

• lillabambi
    Isabelladez skrev 2014-11-05 22:43:35 följande:

Står att så länge teststrecket är lika starkt eller starkare så är det positivt. Teststrecket var betydligt starkare efter 5 min. Fortfarande negativt?j

aldrig sett så svaga streck men kanske ska vara så ser ju att strecken är lika starka/svaga :)

Vad är de för test?
  • lillabambi
    passo skrev 2014-11-06 09:13:17 följande:

Ser det inte ut som ett svaaaagt streck? Eller är det innbillning?

Jo nått är de ju där :)
  • lillabambi

Nått ser jag men skit svårt att få med på bild, jämförde med testet jag tog häromdagen som de inte syns de minsta antydan till streck , vad tror ni ?

• lillabambi

Nått syntes igår och idag är de tok negativt och äl testet är svagare än vad de någonsin varit så var kanske inget denna gång iofs 2 dagar till bim :)

• lillabambi
    Zarina skrev 2014-11-11 08:10:03 följande:

Äl+8 en kvart efter att testtiden gått ut dök ett svagt men dock gråaktigt streck upp igen, syntes svaaaagt en stund och sedan försvann det....

Samma här, efter typ 15-20 min kom de upp en skugga /gråaktig linje men den försvann inte...
  • lillabambi
    detstralarenstjarna skrev 2014-11-11 15:34:39 följande:

Hur lägger jag upp en bild? trycker på lägg till fil men den blir inte tillagd

Är de från mobilen så tar de en stund innan den hoppar dit :)
  • lillabambi
    Lizza85 skrev 2014-11-11 23:54:18 följande:

Är detta ett spöksträck?

Tycker du ser lovande ut, hur är färgen ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester