• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Chockande är de absolut, mannen min läste oxå igenom detta och kunde inte fatta hur respektlöst de är mot dom som kämpar! Eller över huvudtaget vill ha ett litet barn!

• lillabambi

Det passar absolut inte in att berätta om sånt i en sån här tråd sen vad som ligger bakom spelar ingen större roll, lider med alla som kämpat och kämpar och hoppas framöver att fler tar lite mer hänsyn och respekterar tråden och vad den egentligen handlar om!

• lillabambi

Trebarnsmamma: denna tråden har nu funnits ett tag och har nu blivit ett gäng stammisar här som följer varandra månad efter månad och stöttar och hjälper varandra och puschar! De är ju större chans att dom som vill ha barn lägger in test än någon som ska göra abort va?

• lillabambi

Med en del sunt förnuft i kroppen så borde man förstå att de inte är spec lämpligt att skriva de i denna tråden hade man velat ha störtning från sitt gäng så kan man skriva privat!

• lillabambi

De är ju lite lika med mig jag har ju plusat men efter mitt plus hade jag lite låg profil och ville inte över ösa min lycka över alla som kämpar utan man fortsätter att stötta och ge sina råd och hoppas fortfarande på er men de är ju liksom inte så att man är respektlös och berättar hur allt är nu liksom!

• lillabambi

Håller med poker face! Har ju egentligen ingenting med varför denna tjejen gjorde abort utan det är opassande i denna tråden finns andra kategorier att välja på! Gör man abort så är de ens eget val men ha lite respekt för dom som verkligen kämpar och berätta privat eller i en abort tråd!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester