-
håller tummarnaKnasten83 skrev 2012-04-06 12:33:43 följande:Lillabambi: som jag! Fast jag är bara på äl+3 så jag hoppas jag har samma tur som dej!! :)
-
Tusse Misse skrev 2012-04-08 08:20:31 följande:Jag blir inte klok på detta! Får plus (svaga) på dagen och eftermiddagana men på morgonen ingenting! Betyder det att jag inte är gravid ändå då? Borde ju synas som mest på morgonen eller?
testar du bara med cb? -
Måste bara få säga att jag blir så stolt/glad över er som verkligen klarar av att börja testa ett par dagar innan bim och vissa även efter äl helt underbart att läsa här varje dag och se dessa positiva test som dyker upp och vissa kämpar vidare! Duktiga ni är!
Själv så klarar jag inte av att testa innan bim för att inte knäcka mig själv testade den 17 jan och var då på bim+3 och fick lite påtryckning i en tråd jag var med i och fick ett jätte starkt positivt test trots att vi bara sexade 3dagar innan positivt utslag på äl stickorna! Fortsätt kämpa tjejer och grattis till alla er som hittills plussat :) underbart! -
hoppas då att fler har blivit avstängda för de där är inte rättvist!
-
Grattis mini
-
Biteme: ser tyvärr inget!
-
Har idag pratat med mini och fått ett bra besked om ca en vecka är hon välkommen tillbaka
-
Åh mini kul att se dej, hur mår du?
-
Mini: underbart glad för eran skull, i morgon ska jag på ul och jag tror jag ska dö en skvätt
-
Swea: Nej ska inte ta reda på könet faktiskt ovissheten är mer spännande tycker vi!