• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-04-06 12:33:43 följande:
    Lillabambi: som jag! Fast jag är bara på äl+3 så jag hoppas jag har samma tur som dej!! :)
    håller tummarna
  • lillabambi
    Tusse Misse skrev 2012-04-08 08:20:31 följande:
    Jag blir inte klok på detta! Får plus (svaga) på dagen och eftermiddagana men på morgonen ingenting! Betyder det att jag inte är gravid ändå då? Borde ju synas som mest på morgonen eller?

testar du bara med cb?
  • lillabambi

Måste bara få säga att jag blir så stolt/glad över er som verkligen klarar av att börja testa ett par dagar innan bim och vissa även efter äl helt underbart att läsa här varje dag och se dessa positiva test som dyker upp och vissa kämpar vidare! Duktiga ni är!
    Själv så klarar jag inte av att testa innan bim för att inte knäcka mig själv testade den 17 jan och var då på bim+3 och fick lite påtryckning i en tråd jag var med i och fick ett jätte starkt positivt test trots att vi bara sexade 3dagar innan positivt utslag på äl stickorna! Fortsätt kämpa tjejer och grattis till alla er som hittills plussat :) underbart!

• lillabambi

Mini: underbart glad för eran skull, i morgon ska jag på ul och jag tror jag ska dö en skvätt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester