• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-11-15 19:03:51 följande:
    men brukar du få en rosa flytning annars? det var det jag fick 3 dagar innan mensen, en tjock ljusrosa flytning. jag tror ändå det kan vara nått o jag ska hålla tummarna o vänta spänt på morgonen för o se vad du skriver :)
    aldrig fått rosa flytning . nu är det bara lite vattnig flytningar typ,bruna!! men som sagt det kommer säkert igång under natten .brukar göra det men brukar få allt på en gång så att säga...
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-11-15 21:12:27 följande:
    Har läst om alla dessa spökstreck... vad beror dom egentligen på? Nån som vet?Glad
    tja,det kan vara färg som fäster på ena sidan där strecket ska vara !! MEN det behöver inte vara neg för det men säkrast är när båda strecken är lika breda,dock kan ena strecket vara starkare samt svagare . spökstreck är antingen tunt eller grått
  • sweasmamma

har haft bruna flytningar,sparsamt hela kvällen,nu kom det rött på pappret =( men sen liksom(URKVARNING) ser ut som små små slembitar av torkat blod???ytterst lite !!! hmm... MEN ..mensvärken from H*** så när jag vaknar i morgon bitti är ännu en månads dröm krossad ..låter inte jag OOOTROLIGT positiv Skrattande

• sweasmamma

här kom mensen igång med buller och bång!!! Mår sjukt illa idag och ont vänter sida vid äggstocken! Nu blir det till att beställa äl-tester och hoppas på det bästa !!!

• sweasmamma
    Nikki GBG skrev 2011-11-16 08:57:56 följande:
    ja det var ett svagt rosa streck tom så jag hoppas jag får ett streck igen när jag tar ett nytt test framåt 16-tiden istället.. kom på att jag varit ute och motionerat igårkväll och drack mycket vatten och en stor kopp kaffe när jag kom hem så det kanske e lite därför också..
    absolut ett streck ,ibland reagerar testerna varannan dag och inte varje dag i början innan bim=) men gravid är du =)
  • sweasmamma
    Nikas skrev 2011-11-16 09:04:04 följande:
    Halsbränna igår, lite värk i ländryggen, har ont i magen men inte mensont utan typ att det drar läääängst ner liksom, hajjar någon? Fan vad man hoppas även om det vore nästintill ett mirakel pga. vad ÄL testerna visade :/
    men låter ju absolut positivt i den bemärkelsen =)
  • sweasmamma
    johanna1992 skrev 2011-11-16 10:24:44 följande:
    Nu har jag köpt glandin och öven omega 3 och 6 hoppas att ägget fastnar denna gången så man blir på smällen :D
    hmm intressant . hur länge ska man äta det och vad hjälper det till mot??
  • sweasmamma

mycket konstig mens.kan inte ha tampong utan har nu enbart trosskydd och det är liksom vattnigt ljusrött.....

• sweasmamma

nej jag har inte testat ...ganska säker att det är mensen ändå ... är det lika lite imorgon så testar jag =) 

• sweasmamma
    Nikki GBG skrev 2011-11-16 22:05:55 följande:
    verkar som om mitt svagt rosa streck igår bara var ett spökstreck iallafall, för idag var det bara en vitgrå skugga både i morse och i eftermiddags, trodde inte man kunde få rosa spökstreck på testlagrets gravtest som jag fick igår, både jag och sambon såg strecket tydligt Rynkar på näsan

konstigt,är det grått??? för jag tycker det ser positivt ut 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester