• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sol i sinne skrev 2011-11-14 16:04:24 följande:
    Jag har kört på ÄL-stickor för första gången denna månad och visst, vi har missat ÄL vareeeeeeeeeenda gång de tidigare försöken!! :( Nu började jag testa på ÄL+11 (tror jag har skrivit ngnstans att det var ÄL+10 men det är fel) och det var starkt (inte så starkt som det ska vara) men ebbade ut eftersom. Så INNAN det måste jag ha haft min ägglossning, och vi mös faktiskt då så nu vet jag när den är. Har trott på heeeelt fel dagar, så inte konstigt att jag inte har blitt på smällen! =)
    jag tror mig veta när jag har ÄL men kan ju vara heeeelt fel =) ska som sagt testa det =)
  • sweasmamma
    Nikas skrev 2011-11-14 16:48:55 följande:
    Okej då, har ju 24 test hemma så jag kör imorgon bitti ;)
    jaaa lägg ut bild sen =) så vi får analysera=)
  • sweasmamma

bim-1 eller bim idag !! neg test och ingen mens,så den dyker la upp som en klocka imorgon!!! fast visst finns hoppet??!!=)

• sweasmamma

du kanske ska säga sanningen så han inte blir rädd!! =) du kommer klara detta med sprutorna galant...vi hejar på dig =)

ja precis,får typ ALLTID mensen dag 23 eller 24 på natten,dag 24 idag =) man kan ju alltid hoppas  

• sweasmamma
    Loouiiisee skrev 2011-11-15 08:27:57 följande:
    Om jag hade sex den 6/11 när ska jag testa mig då?
    tja....idag eller imorgon ...äl+9-10 KAN ju uppvisa
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2011-11-15 08:30:07 följande:
    tja....idag eller imorgon ...äl+9-10 KAN ju uppvisa
    om du hade äl då alltså =)
  • sweasmamma
    Loouiiisee skrev 2011-11-15 08:34:33 följande:
    Okej. Men om det visar negativt så är det inget?
    nej nej nej =) ägget fäster 6-12 dagar efter ägglossning,då börjar det att producera hormon,men det vanligaste är ju faktiskt att plussa runt bim-dagen.när har du bim
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-15 08:32:33 följande:
    Jag tror att jag säger sanningen om han frågar.. för jag är kass på att ljuga så OM jag skulle försöka mig på det skulle han genomskåda direkt.. han är grymt intelligent (funderar över vem han har ärvt det ifrån *S*) och skulle förstå att något inte stämmer.... men så länge det går ska jag hålla mig undan med sprutorna.

Jag vill inte heller att han tex får upp hoppet, eller blir orolig för mig i onödan... så märker han något så berättar jag annars försöker jag smyga...

Dag 24.. spännande...... jag håller tummarna att den fortsätter hålla sig borta då
    jag håller såklart tummarna jag också MEN jag har inga symtom på graviditet så ... =( 
  • sweasmamma
    Loouiiisee skrev 2011-11-15 08:43:12 följande:
    har inte så stor koll på det där eftersom den är lite oregelbunden, jag vet bara att i slutet av månaden kommer den hehe. men jag har så ont i tuttarna! det är inte alls roligt eftersom jag brukar aldrig ha ont i dom annars ://
    ja det är ju ett tidigt tecken så visst kan du vara gravid... men du vet inte alls din cykel??28-30?? =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-15 08:39:58 följande:
    det hade inte jag förrän vecka 25 med min son... så det behöver inte betyda något
    jasså???? hm,jag kommer inte ihåg hur det va med dottern,trött vet jag ! det är jag nu med men kan ju betyda annat,vädret?? i helgen har jag somnat med dottern på dagen 2-3 timmar sen varit vaken i 3 timmar sen somnat kl 9 på kvällen och sovit hela natten ... men som sagt det kan ju bero på något annat =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester