Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
wantto skrev 2011-11-15 10:42:22 följande:
Hej.Jag undrar om man kan få hoppa in här med en fråga.
Jag hade ett missfall där jag började blöda den 3 november, hade varit på tidigt vul några dagar tidigare och då syntes bara en tom hinnsäck motsvarande 5+ 3, fast enligt sista mens borde det varit v 7.
Idag testade jag med både grav och äl sticka,då jag haft som äl känningar under två dagar, och det är då resultatet som gör mig en aning konfunderad.
Man kan väl inte ha äl på gång med gravhormoner kvar i kroppen?? Jag slutade blöda för en vecka sedan, och har inga symptom kvar.
Jag skall på vul på fredag men tänkte bara höra om någon varit med om detta vad gäller testerna?
Har läst att ältest kan ge utslag på gravhormoner, men det märkliga är att när jag testade med äl test då jag trodde att det var en normal grav så var det helt blankt....
Testerna är suddiga, men ältestet är ju klart pos,eller?
Jag testar med gravtest varannan dag, men borde de inte blivit svagare än så här vid det här laget?
Så tacksam om någon har lust att svara då jag inte har någon att prata med om detta.