• Lövet22

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

finskaflikkan skrev 2011-10-27 18:58:10 följande:

Haha testgalen som man e
    Så provade jag med ett RFSU vanliga test..
    Inte den ta tidigt testet alltså!
    Och jag hade hållt mig i typ 3kvart och de kanske kom typ 3cl kiss.. Tungan ute (sorry för infon) Oskyldig

Vad tycker ni om bilden? 4+4 idag... tillräckligt starkt?

Helt omöjligt att veta. Du måste sluta testa nu gumman Hjärta Du är gravid Gravid
  • Lövet22

Idag har jag tagit kort på mina negativa från igår och mitt negativa idag. Alla testen utan det översta från billigatester är gamla. Men vad man är knäpp Jag ser ett streck på det det nya testet men det finns inte i verkligheten.

Det testet som ser positivt ut är det som blev positivt pga att jag la det jämte ett äl test.

• Lövet22
    lycka 4 skrev 2011-10-28 07:05:49 följande:
    jag tycker jag ser ett streck på cbt juh =)
    Det är från igår så det har nog kommit i efterhand.
  • Lövet22

Jag la testen jämte varann och då blev det färg på det. De andra testen är negativa så det måste funkat så.

• Lövet22

Här min ifrån idag... den är så  negativ det bara går. Den går inte fixa ett streck på hur mycket man än vill

• Lövet22

Slemtorsk , ser inget , men o andra sidan är det ju ganska långt till bim

• Lövet22

Mitt test jag tog idag, har ni fått så här nån gång? Tror klart det är fel på testet ( taget inom nån minut )

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester