• Lövet22

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag är hellre ärlig. Får man sen några dagar senare ett tydligt plus så kan man säga grattis.

• Lövet22
    splink skrev 2011-10-31 16:40:26 följande:
    Hej! Jag kikar in, har postat en del bilder och har tidigare varit väldigt aktiv under ett annat nick. Jag känner till en hel del av er härinne även om inte ni känner igen mig.

Anledningen till att jag försvinner då och då är att jag ofta är gravid när jag postar mina bilder, men får missfall. Är uppe i sju stycken nu. Håller på med en missfallsutredning och vissa månader har vi inte försökt för att vi inte får då vi ska genomgå undersökningar. Nu är jag på bim-5 och testen är helt negativa. Inte mycket att posta med andra ord
    Men vad hemskt med så många missfall *kram*
  • Lövet22
    september0809 skrev 2011-10-31 17:11:55 följande:
    men hade inte hon testat + nu då med digitalt.
    jag såg det i nån tråd!
    Hon hade kopierat pluset från CBs sida så det var fake big time.
  • Lövet22
    viochdu skrev 2011-10-31 17:17:42 följande:
    TITTA ALLA!!!

Visst jävlar i havet är det ett pos. ÄLtest??!??! Mitt första isåfall efter uttaget av spiralen för två veckor sedan. Skrev ju precis där uppe att jag ville oxå få börja på riktigt.... Så sprang upp för att göra mitt dagliga ÄL-test och se :)

Det ser verkligen positivt ut.
  • Lövet22

Om man inte ser ett plus i verkligheten men sen när jag tittar på kortet jag tog så ser jag ett plus. Fan vad knäpp jag är. Oskyldig
    Jag är så säker på att det inte är plus, men blir så sugen på att beställa fler test för nu bara det måste vara plus

Hej jag heter Fru Höst, jag är testmissbrukare

Nej, nu ser jag inget. Eller jo det kanske jag gör. ( har inte fixat med kortet )
  • Lövet22

Haha. Det är det som frustrerande. Jag ser ibland o ibland inte. Inventerat då syns det

• Lövet22

Jag också framför allt i bröstvårtorna

• Lövet22

Åh vad tråkigt . Hoppas han ändrar sig när när han ser hur viktigt det är för dig.

• Lövet22

Jag mår så sjukt illa. Eftermiddagarna går i ett dunkel av illamående. Jag måste hejda mig och andas. Har ingen lust att kräkas. Är väldigt känslig för lukter. Sen svullna jag upp idag fick ont i magen och värsta äl flytningen. Kanske kanske får jag äl nu äntligen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester