• Lövet22

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kollade på mitt test nu, helt klart ett spök.

• Lövet22
    Lufsan skrev 2011-10-31 14:06:08 följande:
    Japp, det är ett spök. 
    Visst, det kunde inte bli tydligare spök.
  • Lövet22
    Lufsan skrev 2011-10-31 14:08:47 följande:
    Skit trist att det blir så dock. Har sett många här på FL som tror att det där är positivt, har även själv varit med om det. Man blir så besviken. 
    Mitt första spök var otroligt frustrerande, det kom inom tid och kändes så starkt, detta är ju efter utgången tid så det är inte så farligt. Stackars de som åker till BM tror de är gravida och sen får reda på, att de inte är gravida på rutin ul
  • Lövet22
    Elina skrev 2011-10-31 14:14:13 följande:
    Mitt test såg precis ut så och jag är gravid.. Jag tycker du ska testa igen om nån dag...

Förresten vad menar ni med spök??
    Test med ett plus men inte är positivt, detta jag tog nu blev det ett plus efter utgången tid ( halvt plus inom tid )
    Smalt plus , ej giltigt.
    Strecken ska vara lika tjocka annars är det spök.
  • Lövet22

Inte alla, jag har inte fått min än

• Lövet22
    lilaemma skrev 2011-10-31 14:25:56 följande:
    Fast fru Höst har ju inte haft mens sen... var det juli fru höst?
    26 Juli började min senaste mens.
  • Lövet22

Jag tror inte jag är gravid, mår illa å så men det kan bero på något annat. Hade jag varit gravid hade testen inte varit svaga o negativa. Men var tvungen o testa för kul att inventera färgerna på testet jag gjorde idag. ( det inom tiden här över )

Visst ser man ett streck, jag bara mååååste vara gravid Ha ha ha.

• Lövet22
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-31 14:30:50 följande:
    men har du varit hos läkare och kollat upp dig.. jag förstår inte hur man kan gå så länge utan att söka hjälp, jag skulle vara dö-orolig, eller du kanske HAR varit hos läkare?
    Jag har oregelbunden mens, det är något jag levt med hela livet, anl är att jag har PCOs. Jobbigt men sant.
  • Lövet22
    ElinYvonne skrev 2011-10-31 14:35:10 följande:
    Hej! Jag gjorde nyss ett test och jag tror att jag ser ett svagt streck, syns bättre i verkligheten. Ser ni någonting?? Är det ett plus??? "Ska" ha mens först på lördag så det är ganska tidigt..

Ser lovande ut Strecket är brett och fint, jag skulle testa om nån dag igen , då är det nog ett tydligare svar Lycka till Solig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester