Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-11-05 10:37:01 följande:
    fick min mens igår...
    2 dagar för tidigt.. men allt kan ju vara lite rubbat efter missfallet... nästa ÄL den 21 november.. så bim den 5 december..
    håller tummarna för dig inför nästa cykel
  • slemtorsk i din bralla
    Marie-anne skrev 2011-11-05 03:50:41 följande:
    stryp mej inte nu snällaTungan ute men senaste gången jag hade haft 6 med killen och var ute o gick med morsan, så högg det till som f-n i magen! vet ej om det var ägglossning eller nått efter sexet?  mysko
    men när var detta? Och visst har du haft mens sedan det?
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-11-05 11:48:47 följande:
    gahh negativt :(

den under är gårdagens 

på det understa finns det ju iaf någon slags skugga.... men det är ju två olika sorters tester eller hur?

Jag vet flera, både här på FL och IRL som har testat med ett test och fått svagt svagt positivt, sen nästa dag har de tagit en annan typ och fått rånegativt.

Det till och med stod på instruktionerna till CB.s digitala att HCG-halten varierar över dagen också så att man kan få olika svar med samma tester fast det går så mycket som 24 timmar emellan...

Jag säger som jag alltid gör.. så länge mensen inte är här finns det hopp kvar
  • slemtorsk i din bralla
    Emmizen80 skrev 2011-11-05 11:53:10 följande:

för bra för att vara sant?taget på Bim -4 igår... ett test taget även i dag och visar ett likadant streck
    åååå det är ju iaf rosa

MYCKET troligt plus skulle jag säga. och alla som följt tråden vet att jag inte säger så i första taget

Skulle avvakta till BIM och ta ett till då.. och jag rekomenderar digitalt
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-11-05 12:15:48 följande:
    ja men det digitala läser ju av 4 dagar innan så du kan nog ta det när som =)
    fast bara med 55% säkerhet....:-/
  • slemtorsk i din bralla

testgalen som man är så blev det ett eftermiddagstest.. kameran suger och mitt urin verkar inte innehålla några större mängder HCG *S*

Ser någon något? Vill någon mixtra med korten så vassego

• slemtorsk i din bralla
    Ljushuvudet skrev 2011-11-05 17:57:55 följande:
    Slemtorsk test

Hårdredigerade ditt test Slemtorsk och satt ut en pil där jag fick fram ett eventuellt svagt svagt streck. Ser du ngt irl?
    jamen då var det inte bara jag som såg något där då.... men men.... vi får se... bim -4(-5) i dag.. så det finns tid ännu...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester