Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
idag bim-5,toknegativt =) ett par dagar kvar men känns INTE som jag skulle vara gravid,ena bröstet ömmar och bränner lite men inget mer än så !!
Tjejer!!! Jag och maken blev sams igår,vi pratade och kramades =) han sa även att han höll ju faktiskt tummarna att jag är gravid och inte tvärtom!Tack för era råd och stöttning . NI ÄR BÄST
Jag är så glad över att min karl har "vänt" vi hade det ju jättekämpigt med en riktigt jobbig historia med svek och sånt i vintras/våras och sedan dess har han blivit super på att uppmärksamma på när jag mår dåligt.. han märker det ofta innan jag märker det själv.. han ser när jag börjar gå in i mig själv mer och han är nästan förberedd på när jag får mina....dippar så han kan bemöta dem bra. Här är det ju jag som är svartsjuk och känner mig osäker.. OCH jag drar upp sånt som hänt tidigare och det är HAN som försäkrar att han är här för att stanna även om det inte är jättestora grejer nu så finns han där och kan möta mig innan jag ens hinner bli "jobbig"
Jag tror stenhårt på att ni får en bebis snart...och att ni kommer vara lyckliga tillsammans länge länge länge.. det är när man vågar konfrontera problemen som relationen överlever