Elin 87 skrev 2012-08-17 23:07:00 följande:
Hejsan!
Hoppas att nån vänlig själ kan hjälpa mig med detta.. :)
Vad tror ni? Jag är på äl + 12, bim - 2 idag och fick detta test mitt på dagen. Strecket syns knappt om man inte har en lampa bakom.. På bilden är ljuset ovanifrån och testet ser då ut så här. Jag ser att många skriver om spökstreck på testlagrets stickor. Hur ser ett spökstreck ut?
Jag har testat rätt mycket och aldrig någonsin fått det minsta positiva streck med testlagrets stickor, så jag blir lite fundersam om det kanske är äkta det här? :)
Tycker det ser rosa ut så det borde vara äkta, men jag skulle inte våga svära på det.
swallow the big moon skrev 2012-08-17 23:12:10 följande:
hittade ett gamalt test sen i tis, ons eller nåt... Ökar spökstreck i styrkan???nån som vart med om detta o inte varit gravid??
Har fått så utan att vara gravid. Ökande i några dagar sedan minskande igen. Om det inte varit för att detta hänt mig flera gånger utan att jag fått mens så skulle jag trott att det varit ett väldigt tidigt mf... (har varit med om det också, men då var strecken starkare - syntes tydligt plus innan det blev minus igen... och sen kom mensen...)