telgebo skrev 2012-07-31 20:26:52 följande:
Kan ta det här.
Jag fick ett jätteskumt CB en gång, det var helt som vanligt fast det vertikala strecket på CB var mörkt blått och smalt som ett tunt pennstreck bara.
Sedan fick jag jordens mensvärk har aldrig haft så ont samt ont i ryggen och rumpan och höfterna och migrän och så mens och jag blödde ordentligt det var fors och jag brukar ite ha sån mens annars.
Dag 2 och 3 så var det knappt nån mens bara lite bruna flytningar men knappt det.
Dag 4 ingenting förrän kl 14 på dagen forsade på som attan och blev bara mörkare och mörkare blod med små risgrynsklumpar och sedan efter 5 timmar helt borta, inga efterdyningar.
Jag var hos gyn sen men inget onormalt och hon kunde inte svara på om det var ett mF eller inte.
Vad sjutton var detta? jag testade negativt på CB digitalt samma dag jag fick mens första gången sas.
Låter som CBs klassiska spöksträck. Mensen har en tendens att bete sig helt galet om man försöker bli gravid/är nervös för att vara det... Klart att det fortfarande skulle kunna vara ett tidigt mf/kemisk graviditet, för jag antar att det är det du funderar på, men troligtvis bara kroppen som reagerade på det som den uppfattar som "stress" (det mystiska testet) med huvudvärk och annorlunda blödning