• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Puffmajs skrev 2012-06-12 11:48:10 följande:
    bebis har kickboxning i magen varannan timme :P

kul att se fler plus <3
    heja heja =)
  • sweasmamma
    miiis skrev 2012-06-12 16:12:39 följande:

ett bidrag från mig, svagt svagt men kanske förhoppningsvis är de inte spök å blir starkare

ett preg öppnat å ett clearblue där det blänker lite så man bara ser halva delen men
    jag vågar NÄSTAN säga grattis =) wohooo... digitalt ?
  • sweasmamma
    Meja JP skrev 2012-06-13 08:37:03 följande:
    Här är de torkade testen.men äh det syns ju knappt här heller.......men om nån vill göra en snabbtrix är jag tacksam.
    Här kommer jag igen men mina knappt synliga test haha..

jag ser inte =(
  • sweasmamma
    Inelg skrev 2012-06-13 07:42:27 följande:
    Brudar.. og ett igårkväll som var lika svagt som det igår morse. Nu är det morgon och dax för morgontestet. Hörde någon på en annan sida fråga mig om dessa testlagrets tester kan vara ett av dom som var fabrikationsfel med falska plus.. Jag vet inte men jag beställde i slutet av Maj iaf. Nån som vet nåt om det? Jag tänker ju att det kanske inte stiger i färg om det är fabrikationsfel -positivt.

Here they are ladies!

jodå det syns ju bra 
  • sweasmamma
    Inelg skrev 2012-06-13 08:39:31 följande:
    {#emotions_dlg.flower} Ååååååååå vad jag är nervös.. Men okey jag gör det!
    ja ta digitalt , jag plussade bim-3 ej morgonurin med digitalt =) v 18 idag 
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-06-13 08:48:57 följande:
    jag tror ni får läsa mitt inlägg/bilderna nerifrån och upp så blir det aningens mer meningsfullt
    jag ser ju på de vanliga ! digitalt ska ha starkare streck för att det ska vara gravid.. men det är på tok för rtidigt att testa med digitalt ju ! men ser på cb , dock hade jag rek ett preg eller annat märke=)
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-06-13 08:53:14 följande:
    Jo men jag veeeet ju att de e för tidigt =)  preg är det apotekets eller?
    ja , eller rfsu ! jag körde alltid med cb innan men lyckades få streck utan att vara gravid, så när jag väl va gravid tog jag 2 rfsu , SEN cb plus sen digitalt =)
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-14 08:12:22 följande:
    Godmorgon.

Jag har fått hjälp av Mini med detta men vad säger ni andra?
    Ser ni något?

waaa... GRATTIS =)
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-14 08:22:37 följande:
    Vågar inte säga tack......
    Men du ser alltså :)
    jaaa, visst ser jag , tydligt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester