• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

intressant .. för isf KAN det ju faktiskt vara en flicka, precis som JAG trodde =)

• sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-06-06 22:15:21 följande:
    Här kan du läsa mer om genitalpapillen vilket bör vara det som syns på bilden:
    se.babycenter.com/pregnancy/antenatalhealth/s.../

Håller tummarna för att ni får ett bra svar på FVP på fredag så ni kan koppla av i helgen!   
    tack !!=)

ja jag hoppas verkligen det men inställd att det kan dröja till nästa vecka  
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-06-06 22:21:02 följande:
    Ja för visst pekar den i linje med ryggraden Skrattande Men det kanske inte ens är genitalpapillen även om det ser så ut! Spännande hörrdu!
    jaaa, alla tror pojke men jag dottern och min pappa tror en tös till =) mmm återstår att se =)
  • sweasmamma
    Augusti1985 skrev 2012-06-07 18:24:17 följande:
    Någon som vill hjälpa mig lite? :)

Inte morgon urin.
    tyckte mig se nåt.. dock lite suddiga bilder 
  • sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-06-08 16:45:26 följande:
    ser annaorlunda ut i färgen när man ser det med ögat IRL...blir nå konstigt ljus i kameran...

men ja e inställd på å få mens....  så har inga förhoppningar riktigt. 
    alltså alla cb är så..att man ser strecket dra förbi..och att det finns färg kvar sen när man tar isär det ..det har jag vatt med om flera ggr tyvärr
  • sweasmamma
    HelenFr skrev 2012-06-10 21:57:55 följande:
    RSL restless legs syndrome och jag fick lergigan comp inte forte... Helt hopplöst, kunde absolut inte sova, illamåendet försvann inte och skakningar i benen...
    jag hade rsl med dottern ...och fått det nu igen =( sjuuukt jobbigt med dessa krypningar 
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-06-11 07:50:43 följande:
    Sweasmamma: fått svar ännu?
    nope ... hoppas på idag annars imorgon , dom sa max 1 vecka och imorgon är det 1 vecka sen ! men detta har vatt sjukt stressigt !!!

vet du om man får svar på post om det är avvikelser? eller skulle dom ringt då ? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester