• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-05-30 19:30:01 följande:
    Dom flesta av er kommer i håg när jag fick mitt pluss och min syster skrev i tråden att hon oxå var gravid. I dag har hon fått MF i ca vecka 11. Eller de börja väl igår.. Hon fick tid att komma in på Måndag! Fy fan! mitt hjärta blöder av sorg, jag känner mig så hjälplös, hon är så otroligt ledsen och jag känner mig så arg på världen att detta hände =(
    nääää=( jag beklagar 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-05-31 11:13:29 följande:

våran grabb ;) bf 21 oktober! frisk liten sprattelskit ;)
    AWWW ..såå fin !!!
  • sweasmamma

jaha..på tisdag är det dags för fvp!! fy jag är nervös, rädd!! =( 

bad things happen to good people!=( fyy va jobbigt detta är 

• sweasmamma
    Odella skrev 2012-05-31 15:05:11 följande:
    Håller självklart tummarna för dig sweasmamma! Du ska se att det kommer gå bra.
    tack .. man hoppas men denna stressen alltså =( bläää!!!!
  • sweasmamma
    Odella skrev 2012-05-31 15:06:36 följande:
    Kan tänka mig det, att även behöva vänta x antal dagar på att få besked.... Jag hade nog klättrat på väggarna :/
    japp det är ju det man gör..googlar kollar trådar ..allt för att försöka hitta hopp!!  väntan är ju värst 
  • sweasmamma
    Es Mamma skrev 2012-05-31 15:11:19 följande:
    Kram till dig Swea! Kan inte föreställa mig :( Visst hade ni någon släkting med kromosomavvikelse på mannens sida? Eller minns jag helt fel?
    ja nej det har vi inte =) inte på någons sida !
  • sweasmamma
    Springlotus skrev 2012-05-31 18:29:43 följande:
    Hej
    Nu är det min tur att undra... Testade idag kväll och det kom ett svagt steck inom den angivna tiden... Men som sagt - för svagt, som kanske syns på bilden! Har varit inne på apoteken och de säger att jag inte är gravid för strecket i T-fönstret måste ha exakt samma färg och intensivitet. Dock är lite fundersam efter att ha läst inlägg här... Vad säger ni? Exalterad och uppgiven samtidigt!  Tack!

du är gravid!! grattis =)
  • sweasmamma
    CML skrev 2012-05-31 16:48:09 följande:
    Billigatesters......vet inte vad jag ska tro. vet bara vad jag vill tro!

Tes
    det ser ju lite tunt ut MEN rosa och synbart !! håller tumamrna jättehårt 
  • sweasmamma
    CML skrev 2012-05-31 19:25:02 följande:
    De är faktiskt lika breda men det var svårt att fota. Jag tror nog på detta nu efter 2 lika test!
    ja men DÅ SÅ =) GRATTIS TJEJEN !!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester