• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Springlotus skrev 2012-05-31 19:30:52 följande:
    Läser era kommentarer med stort glädje :) Tack Sweasmama och Jess! Då är jag gravid ... dock kommer det ta några dagar att smälta... och några tester till att testa. 

Innan apotekets test så testade jag med CB. Jag fick ett svagt plus inom de angivna tidsramarna - som dock försvann väldigt fort efter.... Det som är kvar är "minus"-tecken.

Sedan var det Apotekets som gav ett resultat direkt och som håller :), dock väldigt svagt som sagt.  

Har nu köpt CBs digitaltest, det är ju väl ett av de tydligaste.. så slipper jag undra om streck, färg och intensitet... Dock sparar tills imorgon bitti (som anses vara bäst) och rapporterar till er mina resultat! Fast ni redan vet vad det blir :)
    Tack än en gång!!!
    NÅGRA DAGAR ??? ha ha, jag är i v 16 och jag fattar ff inte Flört
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-05-31 20:11:23 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara säga hej och tack för mig. Jag lämnar familjeliv då jag känner att det inte ger mig nåt längre. Hittar liksom inte "hem" här utan känner mig mest som ett UFO. Så jag söker mig till andra forum. Mitt sista graviditetstest idag var iaf superstarkt så på den punkten går det åt rätt håll. Jag önskar er alla lycka till varesig ni är gravida eller hoppas på ett plus. Tack för att ni funnits och spanat in mina tester och tack för era lyckoönskningar! Ta hand om er! Kramar från mammelie! 
    men ..okej !! ja lycka till då ! kram 
  • sweasmamma
    Springlotus skrev 2012-05-31 19:43:57 följande:
    Tack för allt peppande och era lyckoönskningar!

Marras och Sweasmamma, ja, det känns helt overkligt!!! Drömmer jag?   Skrattande
    ja... fast det är en verklighetsdröm FlörtHjärta
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-06-02 09:54:01 följande:

En bild på de gamla torkade från igårkväll och de nya från imorse Obestämd
    jag ser bara på CB =( och dom litar jag inte på fullt ut ! bim?
  • sweasmamma
    Marthemor skrev 2012-06-04 13:29:56 följande:
    Hej!

Ny här, men har försökt få barn i snart 6 år.
    Jag är 27, och mannen 26...

Vad tror ni?

Fick detta på Torsdag 31. Maj
    I dag fick jag  två negativa....

Pos äl-test ( streckerna ungefär lika stärka)
    Måndagen 21 Maj
    Tisdagen 22 Maj
    Torsdagen 24 Maj

Söndagen 27 Maj vaknade jag till EXTREMA ÄL känningar, och fick mitt positivaste äl test någonsin..
    Teststrecket kom upp läääänge innan kontrollstrecket, och var hur stärkt som hälst.

Så kanske jag bara är på BIM-6? Men varför får jag då positivt 5 dagar efter äl?

Ni som är så kloka, kan ni hjälpa mig snälla:)
    jag har u sett måånga spökstreck men tycker ändå detta är brett !har du testat med ett annat test ? håller tummarna
  • sweasmamma
    Jennnyn skrev 2012-06-04 18:48:40 följande:

Idag vågar jag äntligen tro på att det faktiskt är sant

Spännande och läskigt på samma gång!

grattis!!!
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-06-04 23:45:29 följande:
    mensen ahr inte kommit än o jag ahr inte testat på 5 dagar. ska avvakta lite till. hade äl för 18-20 dagar sedan nu om jag kände rätt. använde inga stickor denna gången.

har mer o mer värk sen flera dagar så den morde ha kommit nu eller senast imorgon. drar o stramar på höger sida av magen o kissar hela tiden iaf idag så om det inte är grav så är det uvi :(
    inga ömma bröst men yr. kan bero på dålig sömn oxå. aja det återstår o se :)  
    ska du inte testa 
  • sweasmamma
    HelenFr skrev 2012-06-05 11:04:19 följande:

Kunde inte hålla mig :)
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester