• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Isabelle14 skrev 2012-05-29 10:31:14 följande:
    Haha jag får väl våga mig på detta då, men får vänta en stund, var precis på toa dum som jag är. :P.. Uppdaterar sen ;)
    im waiting !!!!! =) det kommer gå bra ska du se !!
  • sweasmamma
    Isabelle14 skrev 2012-05-29 10:52:11 följande:
    Jag kan ju inte hålla mig när jag väl har bestämt mig, testade och det stod att jag inte var gravid. Ska skärpa mig nu och kolla i morgon istället :).. Jag har ju molande mensvärk, har blött en rosa-röd flytning dag sju efter ägglossning och har blött två ggr vid samlag.. samt att testet visar ett svagt streck så jag inte upp än :P
    okej ... men det kan varit att du inte hållt dig tillräckligt länge! blödning vid sex är ju sköra slemhinnor och blödning äl+7 låter som nidblödning ! men kolla du imorgon igen så hoppas vi på starkare=)
  • sweasmamma
    7 michelingodingar skrev 2012-05-29 11:07:02 följande:
    Hej!

läser tråden med jämna mellanrum och tycker det är såroligt att få kolla på alla tester

Nu är det så att jag har en vän som gjort ett test, det är apotekets egna och både jag och hon tycker oss se ett streck och så kom jag o tänka på denna tråd, skulle ni vilja tolka lite och kanske någon som kan ändra kontrasten eller färgen??     

alltså .. jag ser ju ett streck , men jag tycker det ser grått ut =(
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 11:01:09 följande:
    Mrs C:
    9+5 borde jag oroa mig?

Jess:
    Ja verkligen, usch nu blev jag skrämd!!
    REDAN 9+5??tiden går ju fort ju =) nej du behöver inte oroa dig 

v 16 imorgon för mig  
  • sweasmamma
    7 michelingodingar skrev 2012-05-29 11:07:02 följande:
    Hej!

läser tråden med jämna mellanrum och tycker det är såroligt att få kolla på alla tester

Nu är det så att jag har en vän som gjort ett test, det är apotekets egna och både jag och hon tycker oss se ett streck och så kom jag o tänka på denna tråd, skulle ni vilja tolka lite och kanske någon som kan ändra kontrasten eller färgen??     

plus att testet ser torkat ut ...Obestämd
  • sweasmamma
    7 michelingodingar skrev 2012-05-29 11:15:59 följande:
    nä torkat ärdet inte, testet gjorde hon 5-10 min innan hon fotade det
    aha, det såg så mörkrött ut =) tänkte om det hade gjort så det blev ett torkstreck ! men säg till henne att ta ett till , antingen idag el imorgon, se om det blir starkare =) håller tummarna för henne
  • sweasmamma
    Milla86 skrev 2012-05-29 17:00:14 följande:
    Snälla hjälp mig är lite förrvirad just nu.
    Är detta ett svagt positivt plus eller ett spöksträck?

svagt positivt TROR jag ..men kolla imorgon igen =)
  • sweasmamma
    Zira skrev 2012-05-29 17:14:04 följande:
    Plussade idag igen, men lite starkare idag.. Bim-2 när kan man vara helt säker?
    bild?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester