• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-06-11 07:41:54 följande:
    åå så drygt!!
    japp... med dottern snittade jag 3 timmar/dygn , denna gången sover jag liite bättre men oftast somnar jag och sover ett par min , sen upp och gå pga krypningar ...så fortsätter det fram tills 04,30 då jag brukar somna ..sen upp 07,00 igen ...
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-06-11 08:04:32 följande:
    Swea: de ringer vid avvikelser och man får brev om allt är bra. De borde har ringt dig nu om det var avvikelse så med stor sannolikhet såg allt bra ut.
    Vårt brev blev försenat sist pga personalbrist. Jag höll på bli galen. Hittade till slut ett nummer till lab. De fick inte säga resultatet men hon sa : om det varit avvikelse hade vi ringt. Ett brev är på väg. Gissa vilken lättand. Vore hemskt att behövda genomgå det vi gjorde en gång till.

Kram till dig.
    åh tack =) känner mig liiiite lugnare =) sen är man ju nyfiken om det är en kicka eller påg =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-11 09:31:21 följande:
    Swea: ve o fasa, man behöver ju verkligen sömnen!!! :( stackare!

Hoppas på bra besked idag!
    ja det är gaaanska jobbigt =) men ..man överlever!=) dock med lite sämre humör
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-06-11 10:02:03 följande:
    Nu har jag ringt bm idag. känner mig lite nere just nu.

verkar som att mensen hoppat över denna månaden oxå. vi går in på 9:e försöket. tydligen är det inte ovanligt att den hoppar över men det är så jobbigt. det KAN hända att jag inte har äl !! Jag skulle kontakta bm igen när det ahr gått 1 år sen vi startade så ska jag få en remiss till gyn.
    jag vill veta att allt står bra med äggledarna/äggstockarna o veta om jag får äl eller om jag behöver mediciner för att få igång den.

vet inte om det är lönt o ta ett test idag. troligtvis så kommer de idag på eftermiddagen.     
    Fy va jobbigt =( vi klarade det på försök 9 ! ge inte upp hoppet vännen 
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-06-11 12:29:27 följande:
    På väg hem från vul, det va samma som förra gången, ofostriggraviditet. Så nu blir det abort igen.
    näää!!!!!!!! är dom säkra???
  • sweasmamma

ja helt underbart !! trodde vi skulle få en sessa till men det blir en prins =)  jag har mått så sjukt dåligt dessa veckor ... men nu ska jag börja njuta !! v 18 på onsdag 

• sweasmamma
    Inelg skrev 2012-06-12 12:13:11 följande:
    Skrutt. Detta är precis inom tiden men de såg lika dana ut efter också. Det gjorde de sist med när MF.

Tack så jätte mkt för att du trixxade ja man ser ju rosa nu. Jag var lite oklar med färgen först
    när har du bim? ta ett annat test eller digitalt =) håller tumamrna 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester