Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ville bara skriva det..
Äl+3(2) och redan börjar jag bli desperat. Vill testa nuuuuuuuuu. Att tiden ska gå så långsamt nu då.
Semestern bara flög förbi, men nu ska en dag kännas som en vecka. Suck.
Kan jag testa på tis/ons, nästa vecka Äl+9-10?
På tal om flytningar pernille.info/cervixsekret.htm
Tumreglen är ju :
Mensen > spotting > torr > klibbig > lotion > mjölkig >" slem" äggvita > lotion/klibbig > torr> (lotion/mjölkig) mensen.
Är man gravid så har man troligtvis inte den torra perioden! Men alla är olika och vissa gravida får inte lotions flytningarna!
Som jag är på äl+3 och har nu lotion(klibbiga) vita flytningar precis som tumregeln säger. nästa för mig om jag INTE är gravid borde bli en torr period som sen övergår till lotion igen precis innan mens...
Detta är nog mer en tumreglen för att veta när Äl perioden är! Eftersom vita flytningar från äl-BIm dagen inte behöver betyda gravid!
Tex jag : Jag är på äl+3 och kommer troligtvis har vita flytningar till helgen som sedan blir en torr period till veckan efter då får jag en torrperiod som sen komemr bli vita flytningar på tors eller fre.. och sen dyker mensen upp lör/sön.
Det har jag lärt mig om min kropp