• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-08-14 22:46:35 följande:
    Ankena: om man har regelbunden cykel så ska den va perfekt!
    Helenmedh skrev 2012-08-14 22:46:56 följande:
    Jag håller mina tummar för dig och känner med dig! 

Ville bara skriva det..  

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu

Äl+3(2) och redan börjar jag bli desperat. Vill testa nuuuuuuuuu. Att tiden ska gå så långsamt nu då.

Semestern bara flög förbi, men nu ska en dag kännas som en vecka. Suck.

Kan jag testa på tis/ons, nästa vecka Äl+9-10?

• viochdu
    LisaW111 skrev 2012-08-15 11:02:17 följande:
    BIM +3 idag.. Nu har jag i alla fall passerat dagen då jag fick MF sist bara på BIM+1 Hjärta
    Ser ut att sköta sig bra än så länge =) Åhh tycker varje dag sniglar sig fram... vill bara att tiden ska flyga fram nu ju. Kan inte låta bli att känna mig väldigt orolig. :S  Men glad också såklart.. men oros"klorna" vill inte släppa taget. Jobbigt... Tack i alla fall för ni tittade på mina test förra veckan!!

Idag: 

Nu ska jag inte testa mer... :D
    Håller tummarna stenhårt för er andra!! Och hoppas innerligt att ni inte behöver analyser fler tester längre fram från mig :) 
    Vilken dag fick du det första pos. ??
  • viochdu

Tumreglen är ju :

Mensen > spotting > torr > klibbig > lotion > mjölkig >" slem" äggvita > lotion/klibbig > torr> (lotion/mjölkig) mensen.

Är man gravid så har man troligtvis inte den torra perioden! Men alla är olika och vissa gravida får inte  lotions flytningarna!

• viochdu

Som jag är på äl+3 och har nu lotion(klibbiga) vita flytningar precis som tumregeln säger. nästa för mig om jag INTE är gravid borde bli en torr period som sen övergår till lotion igen precis innan mens...

• viochdu

Detta är nog mer en tumreglen för att veta när Äl perioden är! Eftersom vita flytningar från äl-BIm dagen inte behöver betyda gravid!

• viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-08-15 11:59:53 följande:
    Är det ägglossning?

Jag har inte haft nån torr period... snarare att det känns som om mensen kommer när som, det liksom bubblar i mig. Men jag kan sluta analysera, testerna talar sitt klara språk.
    ja! eller iaf dagen innan eller samma dag som äl, skiljer ju sig från person till person. Men det är ju vid ÄL man får dom flytningarna
  • viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-08-15 11:59:53 följande:
    Är det ägglossning?

Jag har inte haft nån torr period... snarare att det känns som om mensen kommer när som, det liksom bubblar i mig. Men jag kan sluta analysera, testerna talar sitt klara språk.
    När hade du BIM?
  • viochdu

Tex jag : Jag är på äl+3 och kommer troligtvis har vita flytningar till helgen som sedan blir en torr period till veckan efter då får jag en torrperiod som sen komemr bli vita flytningar på tors eller fre.. och sen dyker mensen upp lör/sön.

Det har jag lärt mig om min kropp

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester