• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Wictooria skrev 2012-08-14 21:01:06 följande:
    Vilka fina magar ni lägger upp tjejer!!!!! Fantastiskt! :) det vackraste som finns är väl ändå gravidmagar! Finns inget som slår de!!

Jag har fått reda på mitt hcg och det har stigit från 148 till 248 på 24 timmar. Dom var super nöjda med den höjningen. Dom uteslutande X i och med att dom sett fostersäckar..
    Men jag känner faktiskt fortfarande smärta på höger sida.. Och det oroar mig... :/
    Förhoppningsvis bara livmodern som töjer och är det två säckar så måste den töjas rejält sen ;)... :)
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-08-14 20:49:55 följande:
    Viochdu: okej, fy va dåligt...
    Meja JP skrev 2012-08-14 20:53:27 följande:
    viochdu,jaha du är bara på ÄL+2 ja då är det riktigt dåligt av dem,borde ju vara tok negativt.

Ja verkligen. se om dom svarar mig i morgon.
    Meja JP skrev 2012-08-14 20:47:37 följande:
    Detta är alltså samma test som tidigare fast torkat.Jag tycker mig se ngt,gör ni?
    Hoppas jag hinner ta ett till morgonen innan jobbet så blir det nog mer ett tydligare plus eller hel blankt. Någon undrade innan vilken dag jag är på.Är på BIM-2 idag.

Jag ser iaf... svagt. har du "skalat" testen?? Är det testlagrets??? kolla va det är för lot.nr bara så du inte sitter med samma skit som jag.  Håller tummen för stackare om två dagar... på BIM
  • viochdu
    Meoow skrev 2012-08-14 21:07:15 följande:
    Lotnummer 120613 - är det detta som ger så många spökstreck?

Testet på bilden har torkat, och jag är tydligen mästarnas mästare på allt vad spökstreck heter, men gäller det samma lotnummer så har jag väl ett 20-tal tester att kassera nu då??

(Strecket ser rosa ut i genombelysning!)
    Nej. Mitt och det som alexander20''' och många andra fick spök va det lotnr: 120517 och dom sålders för några månader sen...
  • viochdu
    EnLitenBebisTack skrev 2012-08-14 21:16:12 följande:
    Men är det tvillingar stiger hcG fortare. Så jag tror inte att det är tvillingar. Dessutom har du väl inte gått så längt? Och i början så kan man se flera säckar, även när det bara är ett foster. 
    kanske varit två från början och nu finns bara en kvar (därav blödningen).. säcken kan väl fortfarande finnas kvar har jag för mig???
  • viochdu
    kattaaa skrev 2012-08-14 21:28:58 följande:
    detta är ett spökstreck bim - 3. Är det dags att ge upp hoppet eller har nån av er fört fått - med cb sen plussat närmare bim?

varför tror du att det är spök?  finns många som fått plus sen neg sen tagit digitalt och gravid 1-2
  • viochdu

Helenmedh: ja fast har du fått gravid så är su gravid. Men när man får inte gravid några dagar innan BIM kan man inte lita på det. Tror det är så lindason menar

• viochdu

Ankena: min vän har och min andra vän har precis tagit över den eftersom min andra vän blev gravid efter två mån.

• viochdu

Ankena: en sådan är mer säker än ÄL testen. Men det är ju varken äl-testerna eller en monitor som gör oss gravida. det får vi inte glömma. Men klart det underlättar ju lite om man får pos. på stickan och veta att det faktikst är ägglossning (trots att det inte behöver släppa ett ägg, bäst man nämner allt , annars kanske man får en knäpp på fingrarna ) ;)

• viochdu
    Ankena skrev 2012-08-14 22:35:42 följande:
    Jag börjar bli lätt desperat och har legat o grinat i soffan som ett ban nu å jag vet inte vad jag ska ta mig till. Den kostar ju en del, men det kanske kan vara värt det..
    Första månaden visar den mer fertila dagar innan den vet hur just DU fungerar. Sen andra månaden kommer den sänka dagar då du kommer vara mest fertil. Men du använder den från dag ett i cykeln och på dag sex kommer den be dig göra ett test fram tills det att du får max fertilitet. Den måste sättas på varje dag oavsett var du är i cykeln inom en viss tidsintervall du ställer in första dagen.. tex om du startar monitorn klockan nio. så har du tre tim före och tre tim efter att sätta på den eller ta ett test beroende på vad den säger...
  • viochdu
    Ankena skrev 2012-08-14 22:39:43 följande:
    Det verkar ju smart... Och bökigt.. Och kanske värt det.. Förvånad
    Knepigt att läsa ansvisningarna första gången men sen när man läser en gång till så är det lätt :) Köp en om du har råd. Kan ju alltid sälja den sen.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester