Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Helenmedh: ta nu ett digitalt och hör sen!
Helenmedh: ta nu ett digitalt och hör sen!
Alexander: det är de lots nr jag har :( hur gör man då??
Helena: JIPPIE!!!!!!!! Grattis grttos grattis. Så underbart. Minns dig från start av denna tråden och nu jäklar :) fan va härligt
Alexander: ja för nu testade jag ett till och kontrollstrevket dök inte ens upp och teststrecket blev ett tjockt vitt streck . Hat mailat dom!
Alexander: om du är på äl+5-10 skulle jag göra tummen upp och hoppas på en nidis
Men är det inte ngt på den sista stickan??
Alltså OT.. eller inte.
Som jag skrev innan idag insåg jag att jag hade grav.test från lotnr som tydligen många fått spöckstreck på. Så va tvungen att testa.. Hr testat med fyra test och fått streck på alla.. Alltså jag tycker att det är för jävligt att det kan bli så. Dom svarar inte på mitt mail heller. Tänk om jag inte vetat detta om lotsnr (tur jag hängde här då) och tagit det på säg äl+10 och fått svag streck och trott att jag va gravid.. Tycker det är skit att när dom vet mig sig eftersom dom har fått många mail ang dem me de lotnr som dom fått skicka nya stickor till. Tycker inte sånt ska få hända...