• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh: ta nu ett digitalt och hör sen!

• viochdu

Helena: JIPPIE!!!!!!!! Grattis grttos grattis. Så underbart. Minns dig från start av denna tråden och nu jäklar :) fan va härligt

• viochdu

Alexander: ja för nu testade jag ett till och kontrollstrevket dök inte ens upp och teststrecket blev ett tjockt vitt streck . Hat mailat dom!

• viochdu

Alexander: om du är på äl+5-10 skulle jag göra tummen upp och hoppas på en nidis

• viochdu

Alltså OT.. eller inte.

Som jag skrev innan idag insåg jag att jag hade grav.test från lotnr som tydligen många fått spöckstreck på. Så va tvungen att testa.. Hr testat med fyra test och fått streck på alla.. Alltså jag tycker att det är för jävligt att det kan bli så. Dom svarar inte på mitt mail heller. Tänk om jag inte vetat detta om lotsnr (tur jag hängde här då) och tagit det på säg äl+10 och fått svag streck och trott att jag va gravid.. Tycker det är skit att när dom vet mig sig eftersom dom har fått många mail ang dem me de lotnr som dom fått skicka nya stickor till. Tycker inte sånt ska få hända...

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    Niicesara skrev 2012-08-14 20:35:56 följande:
    Eftersom du bara är på ÄL+2 så är det tyvärr fel på testerna. :(
    Jo men det vet jag......

Som sagt kom bara på det när jag plockade fram mina grav.test att jag skulle kolla mitt lot.nr på mina och kom ihåg att det skrevs om ett just särksilt lot.nr. och såg ju att det va samma som jag hade när alexander20** skrev vilket nr det va. Så jag testade för att se om det blev streck (då jag vet att det OMÖJLIGT att få pos på en gravsticka äl+2) och givetvis så fick jag streck och insåg att det är ju bara slänga skiten.

Men är irriterad över att det får hända så. (som jag skrev tänk om jag tagit detta på äl+10) och varit omedveten om att det cirkulerade dåliga test på ett viss lot.nr
  • viochdu
    Meja JP skrev 2012-08-14 20:40:12 följande:
    Fina magar ni har

Är det Ok om jag lägger upp nån mer bild nu?
    Känns som ajg bombarderar er med bilder,men man hoppas ju såååå.säg ifrån om jag är för tröttsam.
    Lägg upp bara. Det är det tråden är till för.
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-08-14 20:43:02 följande:
    Viochdu: men hur vet du att det är spök?

Helenmedh; jag har också "magkatarrkänsla", men det kanske det inte är då?
    Jag är på äl+2 kanske till och med äl+1 och det tar 2 dygn för ägget ner till livmodern och sen ytterligare några dagar för att fästa då ägget flyter runt där nere innan det fäster... Det är OMÖJLIGT. ch jag VET att jag inte hade äl tidigare än LÖRDAG iaf. och just med det lot.nr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester