Knasten83 skrev 2012-01-26 19:38:22 följande:
Angie: va? Vad är det med folk här idag? Jag tänkte direkt i morse när jag va ledsen att jag skulle komma in hit och lätta hjärtat och det hade absolut inte med test o göra. Jag skolar in min lilla på dagis och varje morgon sparkar och skriker/gråter hysteriskt när jag lämnar henne... Känns som jag sviker henne.. Lämnar henne när hon behöver mig som mest! Usch, satt och bölade i bilen hem..
Åh det måste vara jobbigt gumman...men du hon har det jätteroligt om dagarna!
Ja idag har det varit lite buttert....men jag började med lite pepp och sen hade vi alla ett gemensamt love moment haha. Lite sån känsla lite överallt idag...men men
pricken89 skrev 2012-01-26 19:41:26 följande:
Hoppas2012: du har inget att förlora :) Har en magsjuk son m diarré... Och själv har jag ont i kroppen, spec ländryggen och är dötrött. Har också i ett par dagar haft Värk i magen. Tror dock inte att det har m graviditet o göra utan det går nått på jobbet... Har du symtom?
Så sant gumman!
Ska läsa ikväll. När min man kom hem och såg boken sa han, "men vad snäll hon är, hon har lagt ner pengar på frimärken o allt" hahaha....
Åh nej med en sjuk son. Man vet ju själv hur det är att ha diarre etc, stackars killen!
Inga symptom här inte hihi, dag 7 i cykeln bara så här är det bara ÄL på G, fick utslag på monitorn idag så vi får se vad som sker...
Nelliepop skrev 2012-01-26 19:49:00 följande:
Och vet ni... Jag har idag tagit min sista ciggaret..... Jag ska klara detta...
Lovade min sambo att sluta när vi blev
och jag ska klara detta nu
Du klarar det!!
Knasten83 skrev 2012-01-26 19:50:07 följande:
Hoppas2012: jag har också en väldigt nära och öppen relation till min mamma men man får ju dra strecket nånstans, tror jag gör det vid spermier och sexandet med min man! ;)
Hahahaha precis Knasten! Nån måtta får det vara .....sex med min man och spermier - den infon tar jag mer er istället *asgarv*