• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-24 22:26:14 följande:
    Jag slutade också röka med äntligen icke rökare boken!! Grym bok!!!! :)
    Åh herregud, verkar ju vara en bok innehållande nån superkur haha, vad var det utmärkte boken?
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-24 22:28:41 följande:
    Jag skulle också skänka bort min men när jag lovat en tjej hittade jag inte boken - jag är en slarvmaja!!
    Hihi, slarvmaja där!! =)

Jag tillförlitar mig på Prickens generösa erbjudande nu :)
    Tänk om även jag kan lyckas sluta!
  • Hoppas 2012
    pricken89 skrev 2012-01-24 22:32:18 följande:
    Jag har redan plockat fram den ;)
    Tack snälla vän!
    pricken89 skrev 2012-01-24 22:31:20 följande:
    Man lär sig se det för vad det är och vad de gör med dig (=ditt psyke, inte fysiskt).
    Låter avancerat Flört
    Knasten83 skrev 2012-01-24 22:33:43 följande:
    Alltså jag vet inte riktigt... Jag läste den som är riktad speciellt åt kvinnor. Jag minns att han beskrev i detalj vad ciggen innehöll i ett stycke, det va bl.a. insektsgift som vi andas in!?!?!! Sen va det inte så att man skulle stressa utan man skulle röka när man läste den.. Jag va bestämd som så många gånger innan att jag skulle sluta. Men nu tänkte jag på att jag så gärna ville bli gravid också, ytterligare 10 mån senare blev jag gravid och då va det inga problem att hålla det. Dessutom kände jag efter grav att jag bara va korkad om jag tog den där festciggen när jag klarat mig så länge.. Har ff inte ens nästan provat igen! 2,5 år sen nu!!!
    Röka när man läste den? Hahaha
    Hoppas jag kan vara lika duktig som er!
    Knasten83 skrev 2012-01-24 22:35:32 följande:
    Håller med pricken om psyket där, jag blev nästan förbannad för att jag va så jäkla dum o rökte!!! Du fixar detta vännen!!
    Tack!! Kommer behöva ert stöd, jag är "glad" ni varit rökare, då förstår ni vad jag pratar om. 
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-24 22:56:52 följande:
    liksom hur fan ka man av MISSTAG  stoppa in sin 1 dagars gamla dotter i tvättmaskinen...

kan alltid hoppas det vart ett bra straff...
    faaaan de e hemskt !! 
    Ja hon var nog helt väck av droger....och hon fick ha kvar sitt barn...nu tycker säkert någon jag låter hård, men anser inte det är ok att barn växer upp bland missbrukande föräldrar.
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-24 23:01:50 följande:
    hur vet du hon fick de?
    hade hon fler barn?

neej vet man att de finns missbruk ska man vidta åtgärder.. ok.. om de e exmissbruk eller om föräldern e på g ur missbruk men då bör de övervakas ordentligt.. enligt mig 
    Uttryckte mig fel, vet ej om hon hade fler barn, menade mer att man blir ju inte beroende av droger över en natt vilket innebär, i mitt huvud, att hon redan tog droger när hon fick sitt barn och hon fick ju ändå behålla den nyfödda. Blev det bättre förklarat? Obestämd

Självfallet menar jag att det är bedrövligt om man vet om att det är missbruk, inte bara allmänt anklaga folk. Självfallet har alla rätt till andra chans, för det är ju bara bra om/att de går att bli drogfri. 
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-24 23:10:00 följande:
    Zelmilainen: okej, säker? Hört upp till 7 dygn! Slemmis som skrev det, hon e ju ganska insatt..

Angie: fick också för mig det!
    7 dagar hade varit bra Flört
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-24 23:13:48 följande:
    ja nu e ja me... självklart de borde juh läkarna märkts under alla kontroller.. finns juh i blodet osv... dom borde juh vidtagit åtgärder..!!
    Ja verkligen...! 
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-24 23:16:03 följande:
    Mysigt här inne såhär sent när vi inte är så många som skriver! :)
    Hjärta
  • Hoppas 2012

Tjejer, imorgon är jag på dag 6 i cykeln och dags för att ge det första testet till monitorn Glad
    Ska bli intressant att se hur den funkar på oss..

Nu blir jag lite blödig här, tyck jag är mesig om ni vill, men jag är så glad att jag har er här i tråden!
    Egentligen känner vi inte varandra privat, men ändå delar vi de mest intima saker så det känns verkligen som att man känner varann..

Jag uppskattar er massor!

Hjärta 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester