Det är ju bra då är vi överrens
Jag skrev svaret innan jag läst igenom alla inlägg. Det tar ju timmar att plöja igenom allt och om man ska vänta med att svara har man ju glömt hälften.
Det var någon som skrev att hon inte kunde förstå varför gummsan säger att hon inte har några vänner här inne. Jag tror inte hon menade att ingen här stöttar henne, utan att hon kände sig påhoppad och blev ledsen. Ibland säger man ju att "ingen" gör så eller "alla" tycker så fast man inte menar ordagrant alla. Som sagt, det skrivna ordet är lätt att missförstå.
Jag vet att alla menar väl när de säger oroa dig inte utan njut. Men när man varit med om mf, ma, X eller andra tråkigheter är det svårt att itne oroa sig. Då kan man ibland känna som att ingen tror en eller tar en på allvar när man bara får oroa dig inte utan njut till svar. Att man bara är fånig. Så har jag känt ibland iaf. Som sagt, vet att ingen menar något illa med det.
kram!
Haha nej det förstår jag, sjukt många inlägg. Så menade inget att bara skriva på ditt inlägg utan menade mer att jag har försökt säga samma som du utan att få respons här i tråden.
Ja det är lätt för andra att säga hur man ska göra eller inte, men när man menar väl kommer det ut på det sättet
Sen finns det massa bra sätt att säga saker på.
Och detta gäller ju som sagt alla, vi är här för att hjälpas åt och det tycker jag vi gör också!
Kram
hahaha han e en idiot som ja fast ja litat på han senare fick polisanmäla för stöld... såå han e en idiot o skiter väl i han..
tycker däremot att kompisar kunde stöttat mer... :/
självklart kan man int sätta sig in om man int har vart med om de själv,,
Kram och tack!
Vi kommer alltid stötta dig!!
Kram
Nelliepop skrev 2012-01-26 15:11:18 följande:
Någon som vill höra min historia???? Kan skriva kortfattat????
Jag o gubben träffades för 3 årsen. Jag hade 5 barn min sambo 1 barn.. Han gick tidigt ut med att han inte ville ha flera barn... 9 månader efter vi träffades blev jag gravid(med spiral) Min sambo fick ren panik. När spiralen skulle plockas ut fick jag missfall veckan efter... Tiden gick o jag pratade om barn.. Men var ETT NEJ. Han hade fått 5 barn på köpet.. Att gå från 1 barn till 6 på kort tid var en stooor omställning.. Han började prata om sterilisering. Jag grät o ville inte.. Men gick inte rubba honom.. Sagt o gjort gjordes operationen. ca 6 månader efter började min sambo dra sig undan,var lätt irreterad.. Jag försökte få ut vad det var.. Men var inget.. Vi förlovade oss och han friade.. En dag var vi barnfria och var ute i skogen o jagade då brast det för honom.. Han grät som ett barn.. Jag har ångrat mig,jag vill ha barn med dig sa han.. Jag förstår om du lämnar mig nu sa han... Vi bestämde att kolla upp möjligheterna att återställa steriliseringen..
Och i okt åkte vi till Danmark och gick igenom återställning på min sambo.. en 3 timmar lång operation o lokalbedövning som var svår o smärtsam.. I Dec blev jag gravid(på första försöket) men slutade i ett x där jag förlorade min ena äggledare... Vi trodde då hoppet var ute... Men igen blev jag gravid på första försöket,mensen hade inte ens kommit tillbaka efter operationen...
Jag kan oxå känna dåligt samvete för alla som försöker o försöker utan resultat.. Medans vi lyckades trots min mans operation o jag med bara en äggledare....
Idag är han så överlycklig över graviditeten.. Han har idag berättat att han fick panik då hans barns mamma lämnade honom med sin son vid 1 års ålder. Sket i sonen.. Mitt i ett husbygge. Men han forstod ganksa snart att jag kommit för att stanna... Han klappar redan på magen o pratar med bebis där inne...
Ge inte upp tjejer.. eran tur kommer....
Vilken tur att operationen gick att "ångra" så att säga och få tillbaka funktionen! Ja man ska verkligen tänka sig för innan man gör en sån sak, och se vilken grej som hände, det gick trots motgångar så att säga