• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-05-08 06:37:37 följande:
    Håller med hoppas 2012!! Vi ska väl hålla ihopa även efter plusset?

Swea: vet inte om du såg att jag svarat. Massa inlägg här senaste dygnet! Skrev inget viktigt, bara tackade för dina tankar! :)

Ingen äl... Dag 21 idag, :(
    nej jag såg inte svaret ! ff inte ??? åååhhhh !!!!!! =( jag hejar på dig som tusan iaf ! Hjärta
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-05-08 07:39:06 följande:
    vecka 17 för mig idag :) och nu hoppas vi på lite fler plus för er tjejer

värst va alla flyger iväg i veckor .. =) ha ha

v 13 imorgon för mig =)  enligt mig ! enl läkaren som gjorde vul trodde jag va flera dagar mer än jag trodde men det ändrar väl sig vid rul

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-05-08 07:55:02 följande:
    Tess:
    Det spelar ingen roll när du tog ÄL test innan sex. Du behöver inte testa efter FÖRSTA positiva testet för det är därifrån man räknar att äggsläpp sker de närmsta dagarna.
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-05-08 07:54:30 följande:
    jag blir säkert också flyttad något på rul men det återstår att se ;) fick rul så jäkla sent. vecka 20! 31 maj :(
    dom säger att rul är mellan 18-20 men jag gjorde också v 19-20 har jag för mig sen tillväxtul i v 30-32
  • sweasmamma

Min bm va mkt noga med att man testar tills man får ETT pos test , efter det gills det inte då det bara är kvarliggande hormoner =) 

• sweasmamma

URK ..mår dåligt ! fick en attack av illamående, yr huvudvärk skakig och orkeslös... otäckt =(

• sweasmamma

jag har ju mått bra nu iiaf 2 veckor ... detta va liksom annorlunda, fy skitjobbigt ! magen och huvudet känns konstigt !

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-05-08 12:53:33 följande:
    Vila dig lite så ska du se det går över. KRAM
    tack , ja ska kasta mig 1 timme på soffan !Kram 
  • sweasmamma

det blev en stunds vila...mår ff inge bra ! pratade med min dr! han ville jag skulle gå till mvc och ta lite prover och blodtryck imorgon .. nu ska jag lägga mig en stund och hoppas tösen min vill sova snart , jobbigt när man mår dåligt och är själv på veckodagarna

• sweasmamma
    ElinOchMarcus skrev 2012-05-08 19:41:17 följande:
    Jag är rätt säker på att det bara är färg rester jag ser..
    Men jag lägger upp testet här så får lite fler ögon granska det..
    Är dock taget med mobilen så det är dålig kvalla :/
    man ser ju nåt..bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester