• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

grattis till plus !!!!!!!!

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-03 18:34:53 följande:
    åååååå gulligt
    ja och dottern va med, hon sa "aawww bebisen vinkar till syrran" =) 
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-05-03 19:36:18 följande:
    Härligt att se sitt lilla mirakel! ^^
    Är Du i vecka 12+0 eller? Hur stor (läs liten) var din bebis? :)
    nej 11 +, han mätte aldrig men sa att bebis va så stor som den ska vara i 11 + ett par dagar , så jag är nog ett par dagar mer än jag trodde=)
  • sweasmamma
    Jajja01 skrev 2012-05-03 22:13:58 följande:
    va tror ni ? 
    hoppas det är nåt.. jag har fått så, tom starkare utan att vara gravid=( men hoppas ditt är nåt =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-04 10:05:32 följande:
    jag måste fråga.. hur gör ni för att få vul så tidigt.. här VÄGRAR de att göra ultraljud före vecka 10, på mödravården har de inte ens ultraljudsapparat- jag måste åka 9 mil till närmaste privata mottagning för att ens kunna tjata mig till ett tidigt ultraljud...fruktansvärt irriterande när man ändå gjort IVF så är det mycket som kan "hamna snett" som man ju vill kolla....
    jag bokade på capio citykliniken , alltså gynmottagning ! 300 kr! 
  • sweasmamma
    Radioactiive skrev 2012-05-06 23:05:41 följande:
    Bäcknet, ryggen svanken känns som ja rumpmuskeln går.ur led när jag går och vänder mig i sängen. Får panik gör så jävla ont vad ska jag göra liksom :(
    ring vc och boka tid till sjukgymnast !
  • sweasmamma
    Nelly88 skrev 2012-05-07 08:06:01 följande:
    Behöver er hjälp, BIM -4 idag, inbillar jag mig att jag ser ett svaaagt plus?
    (Översta bilden har jag ökat kontrasten)
    jag vågar gratta =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-05-07 11:09:40 följande:
    Vecka 14 idag SkrattandeHjärta

tycker tiden gick så sakta helt plötsligt så har den gått tvär fort, ha vart hos bm idag o allt var bara bra =) 
    v 13 på onsdag =) känns härligt 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester