• strumpan123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pemlarsson skrev 2013-10-03 07:30:12 följande:
    Va ser ni?
    tycker mig se ett streck :)
  • strumpan123
    LovisaC skrev 2013-10-03 07:58:51 följande:
    Herregud, vilka fina streck! Jag tror att det är ett VÄLDIGT bra tecken; de gånger jag fått kemisk graviditet och missfall tidigt har strecken varit jättesvaga på BIM+11. Jag fick "gravid 2-3" (v.4-5) på CB digital när jag var i v.7 och sedan fick missfall... 

GRATTIS! 
    Härligt att höra, har haft 4 mf på knappt 1½ år och jag har bara väntat på stegring på test och så som mina test ser ut nu har jag fått vänta på en extra vecka förut =)

Skönt att kunna veta och säga till läkarna sen att dom inte kan backa mig som dom alltid har velat göra när jag fått mf.

Jag har också fått fel veckor med digitalt när mina mf varit på gång 

Tack =) känns otroligt, hade gett upp, därför jag inte ville ha sex..blev sååå ledsen av alla mf att jag inte orkade mer 
  • strumpan123
    Phlippan87 skrev 2013-10-03 08:07:06 följande:
    jag vet också när det blev till, tog ut spiralen 17e sep, hade ÄL 17e och sex 17e, innan dess var det stiltje ett par veckor och även efter
    Grattis, supertydliga ju 
    Grattis till dig med =) Visst är det skönt att veta :P
    har haft så oregelbunden mens men nu var det ingen fråga om jag hade äl elr inte..brukar inte veta när jag har det men det var som om jag hade kissat på mig så blött haha
    Så jag kände på mig redan innan att om jag har sex nu så tar det nog :P aldrig känt så förut och hade blivit chockat om det hade blivit negativt igår. =) 

dock kommer läkarna räkna en vecka extra eftersom min mens var för 5 veckor sedan, men den har varit en vecka sen några ggr nu så har kanske bara länge cykel 
  • strumpan123
    Pemlarsson skrev 2013-10-03 08:09:38 följande:
    Tjejer !! Testade med ett test nyss som inte ska vara så känsligt och man kan testa de tidigt samma dag som blm. Jag har de på lördag. Men såklart testar man idag endå. Detta är resultatet . Jag har stirrat mig blid och tycker man kan se en skugga mkt svagt ! Skickade bild till sambon utan att säga de och han tänkte direkt på de ! Va ser/Säger ni ?
    jag ser =) igen =)
  • strumpan123
    LovisaC skrev 2013-10-03 08:33:53 följande:

Jag förstår dig, det är tufft. Men se det som att din kropp övat, misslyckats och nu övat klart! För nu jäklar är du gravid med en fantastisk start!

Jag är alldeles grön här!
    Så otroligt många som lyckats denna gång, grattis allihop!
    Tack igen ja jag får se det lite så men har en underliggande sjukdom som  läkarna inte hittar som stör och det är den jag är rädd för, tror inte jag hade haft så många mf annars.
    Har nån infektion som dom inte hittar som gömmer sig i kroppen
    Men nu när jag får hjälp på måndag hoppas jag, då kommer jag kunna slappna av mer =)

• strumpan123
    kakabus skrev 2013-10-03 09:37:05 följande:
    Gravid på cb digital nyss min man fick lite panik och gick på toa, detta blir en oplanerad 3:a!
    hehe ;) grattis!
  • strumpan123
    LovisaC skrev 2013-10-03 10:10:24 följande:

Jag kan ju inte påstå att jag vet hur det känns, men däremot vet jag hur svårt det kan vara att hitta vad som är fel! Och hur frustrerande det är!
    /mjölk- gluten- och äppleallergisk. Med konstaterad KVALSTERALLERGI bara!!
    Ja det är fruktansvärt svårt, jag har kollat en massa och det är ingenting :P
    Det kan ju vara tusentals orsaker när det just gäller sänkan för den säger ju bara en sak och inget mer.

Nu blir det paus i letandet bara för att jag är gravid sa läkaren i telefonen imorse så hoppas på bra medicin mot bortstötning så länge iaf 
  • strumpan123

Jag är såå glad, äntligen av alla 5 graviditeter på denna resa fick jag äntligen en fin stegring.
    Har varit med här i tråden så länge och sett så fina, starka stegringar jag aldrig fått och äntligen händer det.
    Blev lite rädd nu på morgonen 3.e dagen och så kom ingen stegring..men den kom på eftermiddagen =)
    Hoppas det är min tur nu att bli mamma

Om det inte går vägen denna gång så ska jag vänta tills min kropp är frisk igen, jag vill tacka alla som stöttat under dessa år.
    Jag håller tummarna för alla i denna tråd att ni får era plus snart! 

• strumpan123
    MissMf skrev 2013-10-06 10:59:59 följande:
    Nån som ser. Tog ett äl test oxå för att sambon skulle se vart strecken skulle va :p alla 3 är med samma urin den närmast äl testet har börjat torka..
    ser också svagt på alla
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester