• strumpan123

Plussade i förregår, fick starkare streck igår och idag är det lika svagt som för två dagar sen, om inte svagare  :/ Nån som varit med om det och det blivit starkare igen?

• strumpan123
    Nenniie skrev 2013-06-01 08:43:18 följande:
    Du har inte druckit mer eller kissat med mindre mellanrum? Annars kan ju det förklara det. Tyvärr har jag inget direkt svar till dig. :( Hoppas det blir starkt på nästa test igen.

Får hoppas att det bara var mer utspätt. Tog ett nu efter en timme bara och det var mer likt det från igår så är lite lugnare nu.

Har så svaga streck men vet ju inte vilken dag jag är på...måste vara innan bim iaf.

Har oregelbundna ägglossningar
  • strumpan123
    Nenniie skrev 2013-06-01 08:40:52 följande:
    Kunde inte låta bli att testa idag med hopp om ett starkt streck. Men det blev inte så mycket mer. Billiga testerna brukar inte visa så starkt för mig. Men jag funderade på att ta ett digitalt istället, frågan är hon det går redan nu, vad tror ni?

Är på BIM -3 idag (tror jag eller mindre).

Lägger upp dagens tester här i fall någon vill se.

Jag har tagit digitalt två graviditeter med pos med lika svaga test
  • strumpan123
    Nenniie skrev 2013-06-01 11:56:28 följande:
    Nu hoppas jag på att slippa "störa" er med en massa test. =) Nu hoppas jag att vår lilla trea vill stanna. =)

Sa ju det. Grattis :)
  • strumpan123
    Nenniie skrev 2013-06-01 12:13:40 följande:
    Tack :) Är nog lite nojjig efter vårt försök med sonen då fick jag 4 missfall innan det tog sig. Men nu ska jag försöka fatta detta med. :)

Är supernojjig jag med. Ett år av försök och ett ma. Har haft riktigt svårt att bli gravid.

Inga hormonfel hittades och gyn sa att jag måste gå ner i vikt för att äl ska komma igång.

Hade redan börjat gå ner då så det tog sig så fort bara 5 kg var borta :)
  • strumpan123
    Ninja85 skrev 2013-06-01 12:43:50 följande:
    Hmm det var visst lite tydligare idag ändå, nu ser t om mannen att där är nåt =P Fast blir rätt kasst på bild!

Jag ser. Vilken dag är du på?
  • strumpan123
    frökenM skrev 2013-06-01 12:17:01 följande:
    Får man ställa en fråga angående graviditetstest här? Känns som att ni tjejer har bra koll på dom!^^ Vilka märken är det som mäter från låg HcG-halt?

Och GRATTIS till alla som plussat! 

Tror det var babytime.se som har så man kan välja 10 el 25 på stickorna
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester