• strumpan123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Längtar tills jag får testa igen...om jag får äl vill säga..känns låångt bort när man har mens

• strumpan123
    ak15 skrev 2013-03-30 08:37:04 följande:

har slut på testlagret men hittade några billiga tester :) överst är från imorse och nederstta är från i natt :) tror att jag har en (eller två) bebisar  i magen :) lycka
    Grattis!! =)
  • strumpan123
    caaroooline skrev 2013-04-01 20:13:58 följande:
    Äntligen har jag slutat blöda efter missfallet... blödde i 1,5 vecka.. jätte jobbigt.

Så nu vet jag inte när jaf har äl, är de som vanlig mens? Eftersom mitt mf va så tidigt?? (Kan ingenting om missfall å tiden efter)

För mig tog det ca 6 veckor att få äl efter mitt tidiga mf i höstas. Men det kanske beror på att min äl verkar hoppa lite.

Är nog väldigt olika ftån person till person när den kommer igen
  • strumpan123
    caaroooline skrev 2013-04-01 20:48:47 följande:
    Vilken vecka fick du missfall? Mitt va så tidigt som vecka 4+2 ..

Vecka 8 men det var ett ma, embryot var bara ca 4-5 veckor utvecklad.

Blödde bara ca en vecka..var svårt med äl-test efter för dom tog åt sig av hcg men testade tills alla test var svaga, gravtest blev neg på en gång. Testade med äl-test tills jag började se stegring och sen började jag med digitalt test med glad gubbe.
  • strumpan123
    TessLiihten skrev 2013-04-03 06:48:36 följande:
    Bilden kommer här:

Jag ser och jag brukar inte kunna se med min dåliga dataskärm =)
  • strumpan123
    tåg skrev 2013-04-03 08:46:36 följande:
    Dagens test överst, gårdagens underst. Bim -1. Är det vår tur nu efter två år och två missfall? Jag vågar inte riktigt tro på det ;P Digitalt i eftermiddag blir det i alla fall!

Grattis! =)
  • strumpan123
    nymfen skrev 2013-04-03 11:15:57 följande:
    Någon som vill tro nåt om mitt test? 
    Bim på fredag...

ser positivt ut :)
  • strumpan123
    Cornelia 084 skrev 2013-04-03 12:20:01 följande:

Hej!
    Har BIM på lör eller sön men kunde inte hålla mig från att ta ett test idag.. Jag & sambon tycker oss kunna avläsa ett svaaagt plus.. Skickade bilden till en vän som tyvärr bara kunde se ett minus :( Vad ser ni? (man måste ha lite avstånd från skärmen för att kunna se det som jag tycker ser ut som ett lodrätt streck..)
    /Hoppet är det sista som dör...   
    Jag ser =) 
  • strumpan123
    TessLiihten skrev 2013-04-03 12:22:25 följande:

Testet torkat

wow :P
    Spännande, hoppas det syns mer inom tiden imorgon.

Vi fick ju mf samtidigt nästan, har ni försökt ända sen dess även fast man inte sett dig i trådarna? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester