• strumpan123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LittleFlora skrev 2013-10-11 12:35:55 följande:
    Jag törs inte!!! Tänk om allt bara är inbillning?!! Jag menar, jag har försökt bli gravid i typ 15 år, blivit gravid EN gång men fick då missfall i v 7. Varit med om adoptionsutredning också med min ex-man som var multisjuk. Nyy sambo sedan några år och vi har nu bestämt oss för att försöka få barn. Det vore ju en dröm om det skulle vara en liten. Törs inte testa för jag vill inte bli besviken, som så många gånger förr.

Kan ju vara så att du och nya mannen "passar" med biologiskt. Hoppas du får plus!
  • strumpan123
    Jacqueline skrev 2013-10-11 20:24:48 följande:
    Har bara gjort 2 digitala och har doppat båda
    okej jag doppar också. Får se om några dagar om det skiftar :P Måste få den där 3+, aldrig fått det innan
  • strumpan123
    Jacqueline skrev 2013-10-11 20:36:25 följande:
    Gjorde mitt sista nyss ^^ är nöjd med att det gått från 1-2 till 2-3 på några dagar ville bara se att det fick på rätt håll
    ja! super =)
    Har fastnat på 2-3 så vill se att jag inte gör det nu.
    Men med mina för övrigt sjukt starka test tycker jag detta borde blivit 3+ men kanske bara skiljer någon dag innan växling vem vet
    Är sjukt nöjd över dom vanliga testen, aldrig fått så starkt på vanliga senaste året med alla mf  =)

• strumpan123
    synthpop skrev 2013-10-11 21:05:47 följande:
    Här är orginalbilden, trixa gärna

Jag ser något utan trix =) Hoppas att det är starkare om någon dag.

• strumpan123
    synthpop skrev 2013-10-11 21:18:07 följande:
    Någon mer som ser? Grått???
    jag hade så en gång när jag plussade och tog ett digitalt för att jag blev så förbannad för att det var så svårt att se och fick pos
  • strumpan123
    Zombiepower skrev 2013-10-12 17:09:41 följande:
    Haha jaha! Jag frågade en fråga förut. Men tror ni att det är ett spök? :(
    Nej inte spök! Rosa och fint, grattis! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester