• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

DellaM skrev 2016-06-23 07:14:35 följande:

Spökstreck? Syns mer i verkligheten!

Ser tyvärr inget här...
  • Nykär15
    mankanjualltidhoppas skrev 2016-06-23 08:40:53 följande:
    Känns konstigt om det skulle va spökstreck på alla test? "Bara" att vänta och testa vidare om inte mensen dyker upp. Men du har väl inte haft bim än? Det är inte över än!

Jo jag testade nu. Nog kan det va en liten stegring men det är ju fortfarande inte lika starkt som kontrollstrecket vilket hade känt mer betryggande. Men jag vet ju inte var i cykeln jag är eftersom det diffar tio dagar mellan de sista två menscyklarna. Om jag räknar på den mindre menscykeln har jag bim idag.
    Hoppas att det är en liten bebis på G nu när jag börjat tänka i de banorna efter att nu fått utslag på stickorna.

Det där är ju en bra stegring! Man vet ju aldrig när ägget fäste. Jag hade inte lika starka streck ens när jag fick GRAVID 2-3 på det digitala i samma urin så det behöver du inte oroa dig för Glad jag är i v 8+0 nu och har sett liten skrutt på VUL med tickande hjärta. 

GRATTIS!

• Nykär15
    mammasusan skrev 2016-06-27 08:38:12 följande:
    Äl+12 bim-4 äntligen ser det ut att ha fäst som det ska! ;)
    Jag är ledsen men jag ser verkligen inget på dina testar, detta hade jag tolkat som negativt. Men hoppas såklart jag har fel, ta ett digitalt istället som borde visa nåt om du själv ser på detta. 
  • Nykär15
    ohsnap skrev 2016-06-27 08:48:25 följande:
    Det här strecket, svagt men synligt och starkare än här om dagen, fick jag nyss för att tio minuter senare börja blöda.. :/
    Jag ser inget på detta....
  • Nykär15
    mammasusan skrev 2016-06-27 08:50:12 följande:

Tydligare :)

På detta kan jag ana nåt iaf, håller tummarna
  • Nykär15
    Maria Therese skrev 2016-06-27 09:27:04 följande:

Hej. Fått streck på billiga tester o tog digital o morse. Negativt! Gjorde det man inte ska o plockade i sär. Betyder det här något eller inte? Försökt söka över hela internet

På de digitala syns alltid två streck även när man inte är gravid tyvärr...så hjälper dig inte så mycket. Var det starka plus på stickorna? Annars kanske det bara var för tidigt. 
  • Nykär15
    Maria Therese skrev 2016-06-27 09:52:56 följande:

Jaha nykär15 jag tänkte att det var som vanliga stickor att det ska bli tillräckligt starkt. Nej de andra har varit svaga. ..antagligen för tidigt då...

Eller felaktiga streck på de förra

Nej tyvärr är det ju inte så med de digitala. Men om de andra bara vart svaga så är det säkert bara för tidigt. Har du testat med någon sådan idag och sett om det blivit starkare?
  • Nykär15
    Maria Therese skrev 2016-06-27 10:13:53 följande:

Nykär15 jag väntar hem några som jag beställde på nätet. De kommer idag tror jag o testar direkt då.

Detta är det med plus eller minus o har bara en sticka i

Ah tror ändå de alltid har nåt som är synligt tyvärr. 

Hoppas stickorna ändå visar idag så kan du vänta några dagar med digitalt. 

• Nykär15
    mammasusan skrev 2016-06-27 10:58:35 följande:

S

Sista bilden för idag tror jag :) kommer nog inte våga ta några fler test förrän efter vul!

Fast jag hade nog tagit nåt mer test för att se så det ökar, för de är ju knappt synliga för ögat? Ta ett digitalt på BIM så får du svart på vitt. 
  • Nykär15
    mammasusan skrev 2016-06-27 11:27:24 följande:
    Jag jag hade 18 mf innan minstingen fastnade & föddes 2014, sedan har jag fått flera mf efter det. Nu den här månaden var jag till min läkare i tisdags som redan då sa att jag var gravid men de var för tidigt då att se på test. Så här tydligt plus jag fick idag fick jag då jag fick minstingen också, så det känns bra.
    OK men tydliga plus syns ju på bild med, så jag tycker nog ändå det är väldigt svagt eftersom det bara syntes på en av de tre bilder du la upp. Jag vill inte ta ifrån dig nån glädje, men personligen hade jag inte tagit ett plus ordentligt förrän det var starkt och fint och gav utslag på digitalt. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester