• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2012-01-09 13:55:01 följande:
    HAR SÅ OTROLIGT ONT i ryggslutet och i magen.. Haft det sen igår och ringde gyn.. Testen visar negativt sen en vecka ungefär men hon började yra om utomkvedshavandeskap.

Någon som haft och vet?

Jag blir rädd nu, tror ju bara att det är en smärtsam ägglossning men nu gör det SÅ ont.
    Om jag var du skulle jag åkt in på gynakuten och kollat upp det där. för så där ont som du verkar ha är ju inte normalt vid en ägglossning .
  • Soffiie

Åhhh blir så less. jag är på äl+8 typ idag fick starkt både den 2 och 3 januari på äl testen men känner nu som nån sorts mensvärk typ molande,  och testen är negativa.. jag vet att det är för tidigt ändå blir jag så ledsen inom mig ochkänslan av att det är kört, sitter tänker på det hela tiden och kan inte koncentrera mig på annat. varför ska man bli så besatt för?? fy alltså.. jag brukar ju ha mellan 28-30 dagar mellan mensen men har inte haft  mens sen mitt missfall i nov. Jag fick äl  typ en månad senare i stället så jag vet inte heller om mensen kommer tidigare eller strular nu efter missfallet har räknat alla fall att jag borde då få mensen den 16 eller nån dag framåt eftersom jag hade äl den 2 fås e helt enkelt..

Graviditeten som slutade i missfall i nov plusade jag 7 dagar innan BMI svagt så jag  vet att jag är ute för tidigt ändå blir man så less alltså.. k'nner nån igen sig ? eller är det bara jag som blir sån här

• Soffiie
    deepsounds skrev 2012-01-10 11:03:29 följande:
    Mensen är beräknad att komma idag, men inte känningar alls på att den ska komma! Vågar man sig på att köpa ett test eller ska jag vänta??
    Du kan testa idag om du är på BMI  då bruakr det visa om man är gravid.. lycka till!!
  • Soffiie

alltså jag måste blivit knäppare jag tycker jag ser nått på mina tester.. är på äl+8 bara
  • Soffiie

Åhhhhhhhh hoppas skönt man inte är hel knäpp  man vill ju så gärna så alla test man tittar på blir positiva hehe

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester