Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som haft och vet?
Jag blir rädd nu, tror ju bara att det är en smärtsam ägglossning men nu gör det SÅ ont.
Slemmis tyvärr ser jag inte nått på dina tester.. Trist!!
men vad konstigt måste ju finnas nått sjukhus med en akut på
du kan ju inte vänta tills på onsdag om du har så här ont det är ju konstigt
Åhhh blir så less. jag är på äl+8 typ idag fick starkt både den 2 och 3 januari på äl testen men känner nu som nån sorts mensvärk typ molande, och testen är negativa.. jag vet att det är för tidigt ändå blir jag så ledsen inom mig ochkänslan av att det är kört, sitter tänker på det hela tiden och kan inte koncentrera mig på annat. varför ska man bli så besatt för?? fy alltså.. jag brukar ju ha mellan 28-30 dagar mellan mensen men har inte haft mens sen mitt missfall i nov. Jag fick äl typ en månad senare i stället så jag vet inte heller om mensen kommer tidigare eller strular nu efter missfallet har räknat alla fall att jag borde då få mensen den 16 eller nån dag framåt eftersom jag hade äl den 2 fås e helt enkelt..
Graviditeten som slutade i missfall i nov plusade jag 7 dagar innan BMI svagt så jag vet att jag är ute för tidigt ändå blir man så less alltså.. k'nner nån igen sig ? eller är det bara jag som blir sån här
Åhhhhhhhh hoppas skönt man inte är hel knäpp man vill ju så gärna så alla test man tittar på blir positiva hehe
Åh jag blir så hoppfull nu.. hoppas ni har bra syn så ni har rätt =)
ska försöka fota det